کد خبر: ۱۳۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۸

بلیت مترو و اتوبوس گران نمی شود

فرماندار تهران با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از سوم مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان در تهران آغاز خواهد شد، گفت: آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجهیز مدارس و کاهش زمان طرح زوج و فرد خودروها بخشی از تمهیدات اندیشیده شده است.
به گزارش تیک، عیسی فرهادی در گفت‌وگویی درباره برنامه‌‌ریزی فرمانداری تهران برای سال تحصیلی جدید در شهر تهران اظهار کرد:‌ جلسات متعددی از دو ماه قبل برای ایجاد نظم و کاهش ترافیک در آغاز سال تحصیلی برگزار شد و تمهیدات مناسبی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف سرویس مدارس، کاهش ساعت محدوده طرح زوج و فرد از ساعت ۱۹ به ساعت۱۷، زیباسازی مدارس تهران، تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و راهکارهای بررسی کاهش ترافیک بخشی از برنامه‌های است که در ایام پیش رو اجرایی خواهد شد.

فرماندار تهران تصریح کرد: نیروی انتظامی، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و فرمانداری تهران در راستای رفاه دانش‌آموزان، دانشجویان و تمامی مردم راهکارهای مناسبی را در نظر دارند.

برخورد جدی با فروشندگان کالای قاچاق در تهران

فرهادی به طرح برخورد با فروشندگان کالای قاچاق در تهران اشاره کرد و گفت: این طرح در برخی خیابانهای تهران به‌زودی اجرا خواهد شد و در حال حاضر به فروشندگان مهلت داده شده تا وضعیت فاکتور اجناس خود را مشخص کنند.

وی ادامه داد: بعد از مهلت تعیین شده با توجه به شناسایی محلهای فروش کالای قاچاق، با فروشندگان اقلام قاچاق برخورد جدی خواهد شد.

علت حادثه کیانشهر همچنان در دست بررسی

فرماندار تهران درباره حادثه فرورفتگی و نشست زمین در منطقه کیانشهر عنوان کرد: کارشناسان همچنان در حال بررسی علل این حادثه هستند و به‌زودی نتایج این کارشناسی‌ها اعلام خواهد شد.

عدم افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس تا پایان سال

فرهادی با تاکید بر اینکه قیمت بلیت مترو و اتوبوس هیچ تغییری نخواهد کرد، گفت: افزایش قیمت به‌هیچ عنوان تا پایان سال انجام نمی‌گیرد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: اتوبوس ، مترو