کد خبر: ۱۳۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۶۳۷

اشتباه کادر فنی مدال المپیک را از بهداد گرفت!

بهادر مولایی صحبت‌های جدیدی نسبت به اشتباه کادر فنی وزنه برداری در المپیک مطرح کرده است.
به گزارش تیک، بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان که به خاطر سانحه رانندگی خانه نشین شده است، هفته گذشته مصاحبه بلندی با خبرآنلاین داشت که باعث یک سری سو برداشت ها شده است. او در تماس با خبرآنلاین نکاتی جدید را بازگو می کند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

مولایی درباره عملکرد بهداد سلیمی در المپیک گفت: بهداد یک ضرب را خیلی خوب شروع کرد و توانست پا به پای کالاخادزه وزنه بزند و حتی رکورد جهان و المپیک را بشکند. اما به نظر من مربیان تیم ملی در انتخاب وزنه برای او در حرکت دو ضرب اشتباه کردند. همه می دانستند بهداد در حرکت قیچی به خاطر عمل زانویش مشکل دارد و وزنه 245 برای شروع کمی سنگین بود. او می توانست مثل یک ضرب یک کیلو یک کیلو بیشتر از وزنه بردار گرجستانی بزند و مدال خود را مسجل کند. 

مولایی در ادامه گفت: این وقت ها مربی باید از هوش تجربه خودش استفاده و بهترین وزنه را برای وزنه بردار انتخاب کند. سرمربی تیم ملی اشتباه کرد و پس از اتفاق هایی که توسط داوران و هیات ژوری رخ داد آنها خودشان را پشت این ماجرا پنهان کردند و مسئولیتی قبول نکردند. آنها باید جوابگوی اشتباهشان باشند. با اشتباه آنها بهداد از رسیدن به مدال باز ماند و باعث شدند تا خبرنگاران و نگاه مردم به سمت هیات ژوری برود.

وزنه بردار فوق سنگین کشورمان درباره اینکه داوران حرکات دو ضرب بهداد را خطا اعلام کردند گفت: ما به حرکت اول کاری نداریم اما به گفته همه کارشناسان داخلی حرکت دوم بهداد درست بود و خطا گرفتن آن خیلی سخت گیرانه به نظر می رسید. به نظر من ما نباید آتو دست داوران می دادیم. ما می توانستیم با انتخاب وزنه 236 کیلو گرم مدال نقره بهداد را مسجل کنیم و بعد به دنبال مدال طلا می رفتیم. انتخاب نادرست مربیان مدال را از بهداد گرفت و هیچکس هم پاسخگو نیست. هیچکسی قکر نمی کرد بهداد بعد از عمل بتواند اینطوری وزنه بزند و رکود شکنی کند اما او آمد و نشان داد تلاش کرده و آقایان با یک انتخاب اشتباه او را از رسیدن به مدال محروم کردند. 

مولایی در آخر گفت: من برای بهداد آرزوی سلامتی می کنم و انشالله بتواند در عرصه های جهانی و المپیک آینده مدال های خوش رنگی برای کشورمان ایران به ارمغان بیاورد.

 
منبع: خبرآنلاین