کد خبر: ۱۳۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۱

جديدترين شماره هفته نامه ايران خودرو منتشر شد

شماره 435 هفته نامه تخصصي ايران خودرو داراي مطالب مرتبط با صنعت خودرو ايران و جهان در روزنامه فروشي هاي سراسر كشور در اختيار علاقمندان قرار گرفت.
به گزارش تیک به نق از ايكوپرس، در شماره اين هفته علاوه بر اخبار روز صنعت خودرو، مطالب متنوعي در اين حوزه در اختيار خوانندگان قرار گرفته است.

بررسي جايگاه مديريت ارتباطات در صنعت خودرو با تيتر «زبان رابطه ميان مشتري و صنعت» گزارش خبري اين هفته نشريه ايران خودرو را به خود اختصاص داده است.

موضوع گزارش اين هفته درباره  نمايندگي 1067 ايران خودرو است كه با تيتر «ستاره قدر اول» يك روز كاري پرسنل اين مركز را به نگارش درآورده است.

در صفحه حرفه اي ها پژو 5008 مدل 2017 رونمايي شده است. علاوه بر آن مشخصات فلاينگ اسپر دومين مدل توليد شده تحت مالكيت فولكس واگن نيز نظر خوانندگان را در اين بخش به خود جلب مي كند.

گزارش مسابقه فرمول يك سنگاپور 2016 با تيتر «تعقيب و گريز زير نور مهتاب» نيز نظر علاقمندان به مسابقات خودرويي را به خود جلب كرده است.

بررسي پانزده حقيقت در مورد تكنولوژي هاي به كار رفته در پورشه پانامرا 2017 در صفحه دانايي اين شماره از هفته نامه ايران خودرو منتشر شده است.

چشم انداز صنعت خودرو تا سال 2030 در بخش ديگري از هفته نامه مورد بررسي قرار گرفته است.

گزارش ويژه اي نيز از نمايشگاه تجار و صنعتگران ايراني در باكو در اختيار خوانندگان قرار گرفته است.

تيونينگ MK2 نسل دوم فولكس واگن گلف و ناپكو، خودروهاي سبز آينده و نوآوري هايي براي داشتن خودروهاي سبك تر و زيباتر، نانومواد در صنعت خودرو با موضوع روكش ها در قطعات مكانيكي و دهها مطلب متنوع ديگر عناوين اصلي شماره 435 هفته نامه ايران خودرو را تشكيل مي دهد.

هفته ايران خودرو را شنبه هر هفته مي توانيد با مراجعه به كيوسك هاي اطلاعاتي سراسر كشور تهيه كنيد.
برچسب ها: ایران خودرو