کد خبر: ۱۳۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۴

دعوای بعد از بازی با پرسپولیس چه بود؟

مدیرعامل سپاهان گفت: در دیدار با پرسپولیس اشتباهات فردی به وجود آمد که باعث عدم نتیجه‌گیری شد.
اصغر باقریان در مورد شرایط سپاهان پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس گفت: درست است که سپاهان تیم بزرگی به شمار می‌رود و قدرتمند است و بیشترین قهرمانی را در لیگ برتر دارد اما طبیعت فوتبال می‌گوید حتی بزرگترین تیم‌های دنیا هم در یک مقاطعی و برای تامین آینده خود باید دست به تغییر و تحولات بزند و این به این دلیل است که می‌خواهند آینده بهتری را متصور باشند. بنابراین اگر بخواهید برای یک دهه آینده تیم بسازید باید تغییر و تحولات هر چند سال یک بار و در مقاطع مختلف به وجود بیاید.

وی ادامه داد: از سوی دیگر طبیعت بازیکن جوان این است که همیشه نمی‌تواند در همه بازی‌ها روند خوبی داشته باشد و این به کم‌تجربگی بازیکن برمی‌گردد. این دسته از بازیکنان شاید در 4 بازی خیلی خوب باشند و در یک بازی ضعیف عمل کنند. شاید خیلی از آنها در عمر فوتبالی‌شان این همه تماشاگر را یکجا ندیده‌اند و از همین لحاظ و بابت مسائل روحی و روانی دچار مشکل می‌شوند و تا این تجربیات را پشت سر نگذارند فوتبالیست نمی‌شوند.

باقریان گفت: در خیلی از تیم‌های بزرگ جهان و حتی در خود ایران نیز این اتفاقات پیش می‌آید. به طور مثال در تیمی مثل پرسپولیس، بازیکنان برای اینکه با تجربه شوند گاها تا 10 بازی را هم این تیم از لحاظ نتیجه از دست داد تا آنها آرام آرام باتجربه شدند. در هر صورت اشتباهات فوتبال چیزی است که در طبیعت فوتبال نهفته است. طبیعت فوتبال هم می‌گوید که شما باید همیشه آماده یکسری مسائل باشید.

مدیرعامل سپاهان گفت:‌ در همین بین حتی خیل عظیم هواداران سپاهان شعار دادند ما از این تیم حمایت می‌کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و این یعنی هواداران هم می‌فهمند تغییرات هزینه دارد. آنها حتما می‌دانند که اگر این دسته از بازیکنان جوان در تیم جا بیفتند سپاهان تا 10 سال بیمه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دغدغه نتیجه‌گیری نداریم چون لیگ یعنی 30 مسابقه و تا هفته سی‌ام مسابقات ادامه دارد. از سوی دیگر بازیکنی مثل دیدار در پرسپولیس تحت فشار قرار می‌گیرد مطمئنا در 4 بازی بعدی چون با فشار چنین مسابقاتی خو گرفته دیگر اینچنین فشاری به او نمی‌آید و قطعا بهتر عمل می‌کند.

مدیرعامل سپاهان یادآور شد: ما مشکل و بحث فنی با کادر فنی نداشتیم. در دیدار با پرسپولیس هم اشتباهات فردی به وجود آمد که باعث عدم نتیجه‌گیری شد. اشتباه فردی نیز در طبیعت فوتبال نهفته است. حالا تیم مقابل از این اشتباهات بهترین استفاده را کرد دیگر از خوش‌شانسی آنها و بدشانسی ما بود. پرسپولیسی‌ها نیز چندین سال است کنار هم بازی می‌کنند و تبدیل به تیمی شده‌اند که از همین اشتباهات فردی به نحو احسن بهره می‌برند.

باقریان درباره هجمه‌هایی که علیه شجاع خلیل‌زاده در این چند روز به وجود آمده است، گفت: این صحبت‌ها قابل قبول نیست چون شجاع بازیکن کوچکی نیست که آبرو و حیثیت خود را با این مسائل درگیر کند. بیشترین کسی که در این فوتبال دلش برای خلیل‌زاده می‌سوزد خود این بازیکن است و خودش می‌داند به عنوان یک بازیکن بزرگ نباید انجام چنین کارهایی خدای نکرده به مخیله‌اش هم خطور کند اما در کنار او همان جوانانی بودند که اشاره کردم و شاید تمرکزش را از دست داد و مطمئن باشید این بحث‌ها هم فوتبالی بود و نباید مسائل غیرفوتبالی را در آن دید. همانطور که 90 دقیقه تماشاگران در ورزشگاه تیم را تشویق کردند و هیچ مسئله غیرفوتبالی به وجود نیامد. یک لحظه در طول بازی کوچک‌ترین بحث غیرفوتبالی رخ نداد.

وی در مورد اتفاقات بعد از دیدار با پرسپولیس و فیلمی که از او منتشر شده است،‌گفت: این موضوع هم ارتباطی به بازی نداشت. 2 ساعت بعد از بازی در حالی که هیچکس در ورزشگاه نبود و قصد ترک ورزشگاه را داشتم 2 هوادار با صدای بلند اعتراضاتی را مطرح کردند که صدای من هم بالا رفت. آن موضوع هم فوتبالی بود و همانطور که اشاره کردم در کل 90 دقیقه بازی و حتی پس از آن هم هیچ اتفاق غیرفوتبالی رخ نداد و حتی آن اعتراضات هم فوتبالی بود. حالا اعصاب آن دو نفر هم خراب بوده و از نتیجه‌ای که به دست آمده شاید ناراحت بودند که اعتراض کردند.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه آیا این مسائل خط‌دهی شده نبود، گفت: اگر اعتراضات در ورزشگاه بود چنین احساسی به ما دست می‌داد اما من بحث غیرفوتبالی در این رابطه نمی‌کنم.

منبع : فارس 
برچسب ها: پرسپولیس ، دعوا