کد خبر: ۱۳۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۸

اعتراف به پرت کردن پسر ۸ساله از بالای پل عابر

مرد نانوا که مدعی بود پسرش با پریدن ازپلی درمشهد دست به خودکشی زده است در بازجویی‌های پلیسی وقضایی، پرده از راز قتل پسرخردسالش برداشت.
به گزارش تیک، دراین ماجرای هولناک که ساعت سه بعد از ظهر دوشنبه گذشته رخ داد بازپرس کشیک جنایی مشهد ازسقوط مرموز پسری ٨ ساله از پلی در مشهد با خبرشد.

پس ازحضورتیم جنایی درمحل حادثه، بلافاصله تحقیقات در این خصوص آغازشد. باتوجه به آنکه هیچ مدرک شناسایی همراه پسرک نبود او به‌ عنوان ناشناس به پزشکی قانونی منتقل شد. مرگ پسر ٨ ساله مشکوک به نظر می‌رسید و بررسی‌ها به دستور بازپرس احمدی‌نژاد ادامه داشت تا اینکه مرد جوانی به دادسرا رفت و مدعی شد که از طریق اخبار روزنامه متوجه مرگ پسرش شده است. او مدعی شد پسرش پس از طلاق‌شان بشدت افسرده شده و بارها ازخودکشی حرف زده بود، تا اینکه دست به خودکشی زد.
درحالی که مرد جوان چنین ادعایی داشت تحقیقات ادامه یافت تا اینکه بار دیگر مرد جوان نانوا در مقابل بازپرس جنایی ایستاد. بازپرس که ازابتدا به اظهارات این مرد شک کرده بود به تحقیقات تخصصی ادامه داد تا اینکه درنهایت او به قتل پسرش اعتراف کرد.

این مرد درحالی که بشدت گرفتار عذاب وجدان بود ، گفت:پس ازطلاق من وهمسرم، پسرم مدام گریه می‌کرد و از اینکه مادرش را طلاق داده‌ام گلایه داشت. برای همین به خاطرناراحتی وعصبانیت تصمیم گرفتم او را بکشم. روز حادثه نیز به بهانه گردش، پسرم را سوار موتورم کردم.وقتی به بالای پل رفتیم اورا به پایین پرتاب کردم.بعد هم به دروغ به همسرم گفتم پسرمان از خانه فرار کرده است.عامل جنایت پس ازاعتراف هولناک به قتل فرزندش بازداشت شد.


منبع: ایران
برچسب ها: قتل ، خودکشی