کد خبر: ۱۳۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۳۸
با مشارکت اخبار رسمی خبرنگاران در 4 رشته آموزش رایگان

رونمایی از پوستر جام خبرنگاران2

پوستر همایش جام خبرنگاران2(رویداد تفریحی- ورزشی)با محوریت 4 رشته ورزشی که در ورزشگاه انقلاب برگزار می شود، رونمایی شد.

به گزارش تیک به نقل روابط عمومی ستاد برگزاری دومین مسابقات «جام خبرنگار»، در 8مهرماه به صورت رایگان در 4رشته ورزشی بولینگ،بیلیارد، تیراندازی با کمان و تپانچه آموزش دیده و با یکدیگر به رقابت بپردازند .

به همین منظور امروز طی مراسمی از بپوستر رسمی این همایش، رونمایی شد؛پوستری که با بهره گیری از نمادهای 4 رشته ورزشی این رویداد و نشان اخبار رسمی طراحی شده است.

بر همین اساس "اخبار رسمی" از اهالی رسانه دعوت کرده است تا خبرنگاران رسانه ها، با سپری کردن دوره آموزشی رایگان در رشته ورزشی دلخواه خود با دیگر خبرنگاران به رقابت پرداخته و جام خبرنگار2 را از آن خود کنند.
بر پایه این گزارش ،تا کنون حدود 400 خبرنگار برای حضور در این رویداد اعلام امادگی کرده اند که از بیشتر رسانه های کشور در این مناسبت حضور خواهند داشت.

اصحاب رسانه از خبرگزاری های اصلی کشور و روزنامه های سراسری در این رویداد به صورت انفرادی و گروهی اعلام امادگی کرده اند و حضور پر شمار و استقبال گسترده از این جام، خبر از برگزاری مناسب این رویداد داده است.

گفتنی است این رویداد به همت اخبار رسمی و با مشارکت ورزشگاه انقلاب و اسپانسرهای بخش خصوصی برنامه ریزی شده است و مقرر است تا برگزیدگان 4 رشته حوایز و مشارکت کنندگان هدایایی دریافت کنند.

با توجه به ظرفیت محدود باقی مانده برای ثبت نام، خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند از طریق آدرس اینترنتی(ثبت نام+)و برای حضور در این مسابقات رایگان یک‌روزه اعلام آمادگی کنند.