کد خبر: ۱۳۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۱۴

جدایی خواننده زن ترک از همسر ایرانی‌اش

نام رضا ضراب وقتی بسیار در رسانه ها مطرح شد که پای او به پرونده های فساد در ترکیه باز شده بود، هر چند پیش از آن شهرت این تاجر ایرانی به واسطه همسرش بود.
به گزارش تیک، ابرو گونش خواننده زن ترکی یکی از مشهورترین خواننده های این کشور است که چند سالی است در متن خبرها و حاشیه های رسانه های این کشور است. چرا که پس از بازداشت رضا ضراب نام او هم در کنار پرونده های همسرش مطرح بود.
 
 
 
آن دو در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند. ابرو گوندش متولد سال ۱۳۵۳ در استانبول است. آنها اکنون صاحب دختری به نام «آلارا» هستند.
 
دلیل طلاق رضا ضراب از ابرو گوندش

روزنامه بیرگون ترکیه با انتشار خبری از ارائه درخواست طلاق ابرو گوندش خواننده ترکیه ای از رضا ضراب همسرش که تاجر ایرانی تبار بازداشتی در امریکا است خبر داده است.

رضا ضراب که متهم به پولشویی است و از سوی مخالفان دولت اردوغان به همکاری با وزرای دولت او در جریان پرونده فساد مالی متهم شده بود با درخواست طلاق از سوی همسرش ابرو خواننده معروف ترک مواجه شده است.  این روزنامه ترک در ادامه اشاره می کند که "شیدا ییلدیریم” وکیل این زوج این خبر را روز گذشته تایید کرده است.

بیرگون اشاره کرده که گفته می شد ابرو از مدت ها پیش خواستار جدایی از رضا ضراب به خصوص پس از افشای پرونده فساد مالی فوریه سال ۲۰۱۰ میلادی شده بود اما این موضوع را به تعویق انداخته بود.
 
 

بیرگون متن توضیح رضا ضراب درباره این خبر و درخواست طلاق ابرو را منتشر کرده است. او نوشته است:”همسرم از طریق وکیلش بر من فشار آورده است تا این موضوع هر چه زودتر حل و فصل شود. من به نظر همسرم برای درخواست طلاق احترام می گذارم و با کمال تاسف این موضوع را به اطلاع عموم می رسانم”.

رضا ضراب در جریان بازداشت به اتهام رشوه و ارتشا در ترکیه ۷۰ روز پس از زندان آزاد شد اما در جریان سفر به امریکا در تاریخ ۲۲ مارس سال ۲۰۱۶ میلادی توسط مقام های پلیس میامی به اتهام نقض تحریم های وضع شده علیه ایران و تقلب بانکی و مالی و پولشویی بازداشت شد.

 
منبع: جام جم آنلاین
برچسب ها: رضا ضراب