کد خبر: ۱۳۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۸

احمدی نژاد قطعا وارد انتخابات نمی شود

یک مدرس حوزه علمیه قم گفت: آقای احمدی‌نژاد باید از توصیه رهبری بسیار سپاسگزار باشد و به این نصیحت نیز قطعا گوش می‌دهد و وارد انتخابات نمی‌شود.
به گزارش تیک، حجت الاسلام محمد غرویان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم جلوگیری از ایجاد فضای دو قطبی در انتخابات اظهار کرد: من فرمایشات رهبری را خواندم و ایشان در واقع آقای احمدی نژاد را نصیحت کردند که با توجه به مسائل کشور بهتر است وارد انتخابات نشود و آقای احمدی‌نژاد نیز باید از نصیحت رهبری بسیار ممنون وسپاسگزار باشند و وارد انتخابات نشوند.
وی ادامه داد:  آقای احمدی نژاد قطعا به این نصیحت گوش می‌دهند و وارد انتخابات نمی‌شوند و جای دیگری به مردم خدمت می‌کنند.

این مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه فرمایشات رهبری بهترین نصیحت به آقای احمدی نژاد است اظهار کرد: همانطور که رهبری خودشان نیز فرمودند از جنبه یک وظیفه شرعی و دینی به آقای احمدی نژاد نصیحت  کردند که این نصیحت از بهترین نصیحت ها است.

غرویان با تاکید بر اینکه منظور مقام معظم رهبری از بیان این فرمایشات جلوگیری از رقابتی شدن فضای انتخابات نیست اظهار کرد: به نظر من منظور رهبری از فرمایشاتشان رقابتی نبودن انتخابات نیست چرا که به هر حال در هر انتخاباتی رقابت باید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد:  منظور رهبری این است که نباید در جامعه ایجاد انشقاق و دو دستگی پیش آید و در این زمینه باید به ویژگی های  برخی افراد نیز برای حضور در انتخابات توجه شود چرا که برخی وقتی وارد فضای انتخاباتی می شوند  به شکلی موضع‌گیری می‌کنند که کشور دچار ناآرامی می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه توصیه و نصیحت رهبری اهمیت بسیاری دارد اظهار کرد: برخی وقتی وارد فضای انتخاباتی می‌شوند آن را به صحنه جدال و کشمکش تبدیل می‌کنند و در چنین شرایطی این توصیه رهبری بسیار اهمیت داشته و نکات ارزشمندی در این فرمایشات نهفته است.

منبع: ایسنا