کد خبر: ۱۳۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۰

زدوخورد مامور پلیس با پدر دانش آموز

زد و خورد مامور پلیس با یکی از والدین در روزهای آغازین مهر در جلوی مدرسه دخترانه باعث آسیب دیدگی صورت پدر یکی از دانش آموزان شد. برخوردی که واکنش پلیس را نیز به دنبال داشت.
به گزارش تیک، روز شنبه ۳ مهرماه وقتی پدر یکی از دانش آمزان دختر مدرسه ای در محدوده شهریار  برای بازگرداندن دختر دانش آموزش به مدرسه مراجعه کرده بود، در خیابان منتهی به مدرسه به دلیل ازدحام والدین و ترافیک، در حالی که به آرامی در حرکت بود، ماشینش به لباس مامور نیروی انتظامی که در محل مدرسه حاضر بود، کشیده می شود که در پی آن مامور نیروی انتظامی با وی درگیر شده و با مشت به صورت وی می کوبد و با خودرو نیروی انتظامی محل حادثه را ترک می کند.

به گفته شاهدان عینی ماجرا با همکاری اولیای مدرسه و دیگر والدینی که در محل حادثه حضور داشتند پدر دانش آموز که از ناحیه صورت و بینی دچار آسیب دیدگی شده بود به عوامل اورژانس سپرده شد و موضوع این درگیری بلافاصله به سامانه ۱۹۷ اطلاع داده شد.

پیگیری های خبرنگار ما از محل حادثه نشان می دهد که درگیری پدر دانش آموز دختر با مامور نیروی انتظامی به دلیل نحوه رانندگی آهسته وی در کوچه ای که پر از دانش آموزان دبستانی بوده و کشیده شدن لبه های ماشین به لباس مامور انتظامی رخ داده و بعد از پایین آمدن راننده از خودرو و معذرت خواهی از مامور نیروی انتظامی با استفاده از مشت ضربه ای به صورت مصدوم زده که به حاطر این ضربه عینک در صورت وی شکسته شده و خورده شیشه ها باعث آسیب صورت پدر دختر دانش آموز شده است.

با اعلام این خبر به سامانه ۱۹۷ بلافاصله برخورد با مامور خاطی در دستور کار ماموران بازرسی فرماندهی غرب استان تهران قرار گرفت و با بررسی صحت ادعای مرد مصدوم برخورد با مامور خاطی در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه نیروی انتظامی نماد امنیت است، گفت: قطعا با توجه به شواهد و قرائنی که وجود دارد و با استناد به تماس شاکی با سامانه ۱۹۷ پیگیری موضوع تا حصول نتیجه نهایی در دستور کار بازسان ناجا قرار خواهد گرفت.

سردار محسن خانچرلی از شهروندان و به ویژه والدین دانش آموزان خواست تا در زمان تعطیلی مدارس همکاری لازم با ماموران پلیس را داشته باشند تا از ایجاد ازدحام و ترافیک در اطراف مدارس جلوگیری شود.

منبع: مهر