کد خبر: ۱۳۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۷
محصول شرکت وب روت به ایران آمد

عرضه سبک‌ترین آنتی ویروس جهان در ایران

سبکترین آنتی ویروسهای دنیا با عنوان Webroot Secure Anywhere را در ایران عرضه شد.

به گزارش تیک به نقل روابط عمومی شرکت دورانتاش، توزیع کننده معتبر سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی ، شرکتی ، سازمانی و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود ، سبکترین آنتی ویروسهای دنیا با عنوان Webroot Secure Anywhere در ایران ارائه شد.

بر اساس این گزارش، شرکت وب روت یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح امنیتی در دنیاست که با ارائه محصول فوق العاده و شگفت انگیزش ، باعث تعجب کاربران و همه کارشناسان به خصوص کارشناسان حوزه های فناوری ، امنیت و شبکه شده است.
در حال حاضر بیش از 40 غول فناوری از جمله Cisco , HP , PaloAlto GFI , Gateprotect , Microsoft , 443 Networks , LogRhythm و Proofpoint از تکنولوژی های کمپانی وب روت استفاده میکنند و همکاری استراتژیک و نزدیکی با این کمپانی مطرح امنیتی دارند .
همچنین بسیاری از بانکها و صنایع مانند HSBC , CitiBank و Anittel از محصولات وب روت استفاده کرده و آن را به مشتریان خود نیز توصیه می‌کنند .
جالب است بدانید ویروس جاسوس افزار فلیم ( Flame ) اولین بار در سال 2007 میلادی توسط آنتی ویروسهای Prevx که تکنولوژی هاش در Webroot استفاده می شود شناسایی شد .
گفتنی است شرکت دورانتاشتنها توزیع کننده معتبر محصولات شرکت امنیتی وب روت در ایران است.اخبار وب روت به فارسی را می‌توانید در وبلاگ تخصصی آنتی ویروس ها (دیسنا) مطالعه نمائید .