کد خبر: ۱۳۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۱
آکادمی ای نتورک ارائه می دهد

یادگیری دیجیتال مارکتینگ از مبتدی تا پیشرفته

با توجه به بر فراگیر شدن فضای مجازی، شیوه تبلیغات آنلاین و دیجتال مارکتینگ نیز چنان با سرعت در حال گسترش است که بیشتر صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی این موارد را در قالب یک علم مطرح و ارزیابی می‌کنند.

به گزارش تیک و به نقل از روابط عمومی آکادمی ای نتورک، کارشناسان بازار و فعالان اقتصادی معتقدند؛ یادگیری علوم زیرشاخه‎های دیجیتال مارکتینگ، می تواند تصمیم‌گیری‌های استراتژیک را برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکار هوشمندانه و آسان‌تر کند.

با تاکید بر این نکته یافتن و حضور در فضایی آموزشی که منابعی جامع همچون مقالات، نمونه‌های موردی و کتاب‌های الکترونیکی که به انتشار محتوایی مطلوب منجر می شود را ارائه می دهد در تحقق این اهداف مهم ارزیابی می شود.

قطعا به واسطه محتوای کاربردی ارائه شده به مخاطبان کمک می‎شود تا علم دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات از سطح مبتدی تا پیشرفته را آموزش ببینند. بنابراین آنچه که در این فضای آموزشی به مخاطبان در عرصه بازاریابی الکترونیک آموزش داده می شود را می توان در قالب 5 محور مطرح کرد.

سئو:این واژه مخفف کلمه بهینه‌سازی محتوی برای موتورهای جستجو است. به این صورت که سئو به صاحبان وب‌سایت‌ها کمک می‌کند در نتایج موتورهای جستجو، بهترین رتبه‌ را کسب کنند. در آموزش های ارائه شده مخاطبان آکادمی با راهکارهایی آشنا می‌شوند که به روند سئوسازی سرعت بخشیده و کمک می شود تا شرایط بهتری در رتبه الکترونیکی آنها به وجود آید.

ایمیل مارکتینگ:ایمیل مارکتیگ روشی از بازاریابی است که به جهت بازگشت سرمایه، مورد توجه فعالان کسب و کارها قرار می گیرد. بنابراین در دوره آموزشی مربوطه سعی می شود تا بر بهینه‌سازی ایمیل‌ها تمرکز بیشتری شود و با ذکر مثال هایی کاربردی در این کارگاه، درک این مفهوم ملموس تر خواهد شد.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی:در این آکادمی آموزشی، سعی بر این است تا بیشتر بر نحوه فعالیت کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی تمرکز شود و از شیوه تدوین استراتژی تا برنامه‌ریزی در این رسانه‎های مجازی، آموزش داده خواهد شد.

بازاریابی محتوا:همان طور که بیل گیتس تاکید دارد؛ محتوی پادشاه است. به همین دلیل در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی محتوی پرداخته و راهکارهایی عنوان می شود که صاحبان کسب‌وکارها بتوانند شرایط خوبی برای با ایجاد محتوی ارزشمند ایجاد کنند تا برای آنها به بازاریابی بپردازند.

تبلیغات بنری:نمونه‌های موردی و همچنین اصولی که در زمینه این شیوه تبلیغاتی آموزش داده می شود به علاقمندان کمک می‌کند تا به بهترین شکل، تبلیغات بنری خود را مدیریت کرده و از آنها بازخوردهای چشمگیری را اخذ کنند.

به همین منظور و با تاکید بر موارد مطرح شده است که علاقمندان برای حضور در این دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ و استفاده از منابع اطلاعاتی می توانند بهدامنه آکادمی ای‌نتورک مراجعه و ثبت نام کنند.