کد خبر: ۱۳۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۹
سری دایان، محصول جدید «برنا نوآوران پویا» به بازار آمد

رونمایی از رقیب قدرتمند و زیبای چاپگرهای سه بعدی

چاپگرهای سه بعدی سری دایان به عنوان یک رقیب قدرتمند در بازار متنوع چاپگرها از سوی یک شرکت دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی قالب و ابزار ساپکو رونمایی شد.

به گزارش تیک به نقل از روابط عمومی شرکت برنا نوآوران پویا، این شرکت از محصولات جدید خود به نام دایان 12000 و دایان 24000 در نمایشگاه بین المللی قالب و ابزار ساپکو رونمایی کرد .

بر اساس این گزارش، 5 مهرماه 1395، این سری از چاپگرهای سه بعدی که با استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده به نمایش درآمد تا امکان نمونه سازی سریع برای واحدهای تحقیقاتی، آموزشی و تولیدی فراهم شود.

بهزاد عبدی مدیرعامل شرکت برنا نوآوران پویا تولید این پرینتر را نتیجه 5 ماه تحقیق و بررسی در زمینه تکنولوژی چاپ سه بعدی دانست و گفت: تمام سعی ما در شرکت برنا نوآوران پویا ارائه محصول کارآمد و مطمئن برای صنایع تولیدی و صنعتی کشور است.

به گفته او، چاپگرهای سری دایان از تکنولوژی چاپ سه بعدی به روش «اف دی ام» استفاده می‌کند و به علت استفاده از شاسی تمام فلزی و سیستم حرکت خطی ریل و واگن امکان چاپ تا سرعت 400 میلیمتر بر ثانیه با کیفیت قابل رقابت با چاپگرهای برتر دنیا را دارد .

وی افزود:از دیگر مزایای این چاپگر آن است که از لحاظ طراحی ظاهری نیز برخلاف پرینترهای موجود در بازار بسیار زیباست.

گفتنی است این محصول هم اکنون به بازار عرضه شده و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ازوبسایتاین مجموعهاطلاعات بگیرند.