کد خبر: ۱۳۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۵
توسط اخباررسمی و با همکاری بخش خصوصی در باشگاه تیراندازی باشگاه انقلاب انجام می‌شود

جوایز میلیونی برای 15برنده جام خبرنگار2

فردا،هشتم مهر ماه 450 خبرنگار از 180رسانه مکتوب و مجازی در جام خبرنگار2، بایکدیگر به رقابت پرداخته و 15برنده این مسابقات با خود جوایزی میلیونی به خانه می برند.

به گزارش تیک به نقل روابط عمومی ستاد برگزاری جام خبرنگار 2، پنجشنبه هشتم مهرماه در باشگاه انقلاب، بزرگترین دورهمی خبرنگاران را در یک رویداد تفریحی- ورزشی با مشارکت اخبار رسمی و باشگاه تیراندازی انقلاب شاهد خواهیم بود.

این رقابت‌ها که در 4رشته ورزشی تیراندازی با تیرو کمان، تیراندازی با تپانچه، بولینگ و بیلیارد برگزار می شود؛ به غیر از بولینگ(3 خانم و 3 آقا)دارای 3 برنده خواهد بود که مجموعا 15 خبرنگار، برنده هدایای میلیونی می شوند.

بر اساس این گزارش علاوه بر تقدیم هدایای غیر نقدی به 15 برنده رقابت های جام خبرنگار2 بسته ای از هدایا به ارزش نقدی و غیرنقدی به 15 نفر ارائه خواهد کرد.

نفرات اول هر یک میلیون تومان،نفرات دوم 800 هزار تومان ونفرات سوم هر مسابقه 600 هزار تومان جایزه نقدی و غیر نقدی خواهند گرفت.

به جز این، بسته هایی از هدایای شرکت های متعددی به حاضران در این رویداد هدیه خواهشد شد.

شرکت ها و مجموعه های گوناگونی از بخش خصوصی در برگزاری این رویداد همکاری داشته اند که آژانس تبلغاتی آنلاین دی ام سی(DMC)، شرکت سفارش آنلاین غذای چیلیوری، هلدینگ سازیبا، سامانه آنلاین تاکسی یاب اسنپ، شرکت بیمه دی، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، شرکت بیمه ما، مرکز همایش های انقلاب، بانک تجارت، باشگاه تیراندازی انقلاب، بانک گردشگری، گارانتی آروند، سامانه آموزش ویدئویی آنلاین، شرکت تولیدی پوشاک بادی اسپینر، رستوران زنجیره ای باگت، شرکت نرم افزاری کاموا،سامانه آنلاین آموزشی فرانش موسسه غیرانتفاعی کارآفرینی مانیز، شرکت وارداتی ایلی، و فروشگاه اینترنتی عطر لوکس بایر در برگزاری این رویداد تفریحی - ورزشی مشارکت دارند و هدایایی به تمامی خبرنگاران تقدیم می کنند.

قابل ذکر است که اخبار رسمی علاوه بر هدایایی که با مشارکت این مجموعه ها ارائه می کند،خدماتی نیز به منظور تسهیل حضور خبرنگاران در نظر گرفته که می توان به خمات تاکسی آنلاین اسنپ اشاره کرد.

خبرنگاران دعوت شده به جام خبرنگار2 می توانند با ورود به صفحه ویژه جام خبرنگاران در سایت اسنپ از آدرس محل مورد نظرشان، برای صبح پنجشنبه تاکسی گرفته و پس از مراسم نیز به منزل خود بازگردند.

گفتنی است استفاده از تاکسی درسامانه اسنپصبح تا قبل از ساعت 10از این امکان استفاده کنند.