کد خبر: ۱۳۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۲

«معمای شاه» دوباره از اول پخش می‌شود

با گذشت 11 ماه از آغاز پخش سریال «معمای شاه» و نمایش 41 قسمت از این اثر تاریخی، سازمان صدا و سیما شیوه پخش این اثر تاریخی را تغییر داد.
به گزارش تیک، روابط عمومی سریال «معمای شاه» در این ارتباط متن زیر در اختیار رسانه‌ها قرار داده است:

«در بازدید اواخر شهریور ماه رییس صدا و سیما از پشت صحنه «معمای شاه» در شهرک سینمایی غزالی، اخباری درباره پخش هر شبی این سریال بعد از پایان دهه اول محرم مطرح شد و در نهایت با جمع‌بندی‌های دقیق و بررسی‌های گسترده، مقرر شد از روز شنبه (24 مهرماه 1395) این سریال به صورت هر شبی پخش شود. بر اساس تصمیم‌های صورت گرفته، مخاطبان «معمای شاه» شش روز در هفته شاهد پخش این سریال تاریخی خواهند بود و این سریال تنها یک روز ـ پنجشنبه یا جمعه ـ پخش نخواهد داشت.»

در ادامه این خبر ارسالی آمده است: «در طول ماه‌های گذشته بسیاری از مخاطبان سیما طی تماس با روابط عمومی سازمان صداوسیما تقاضای پخش قسمت‌های گذشته این سریال را داشتند و بر همین اساس، از روز 24 مهر ماه پخش سریال «معمای شاه» از قسمت اول آغاز و تا پایان ادامه می‌یابد. پیش‌بینی می‌شود بر اساس این شیوه پخش شبانه، پخش «معمای شاه» تا پایان بهمن ماه ادامه یابد.

بر همین اساس جمعه این هفته، نهم مهر ماه، سریال «معمای شاه» پخش نخواهد شد. قسمت چهل و یکم این سریال تلویزیونی جمعه، دوم مهرماه پخش شد و طی آن مخاطبان شاهد ورود شخصیت فرح پهلوی به سریال بودند.»

«معمای شاه» به‌ مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ هم‌زمان با دوران پهلوی دوم به کارگردانی محمدرضا ورزی می‌پردازد.

منبع: خبرآنلاین