کد خبر: ۱۳۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۸

آیا آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت است؟

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت که تنها بخش‌های اداری و ستادی آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت محسوب نمی‌شود.
به گزارش تیک، سعید شریف زاده در پاسخ به این سوال که آتش نشانی جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود؟ گفت: طی مکاتبات و رایزنی هایی که با مجلس، دولت و شورای شهر انجام شد آتش نشانی جزو مشاغل به حساب می آید ولی نه همه حوزه های آتش نشانی. به طور کل آتش نشانی ۹ حوزه دارد که همه آن ۹ حوزه عملیاتی است و بخش های ستادی و بخش های دیگر اداری آن جزو مشاغل سخت محسوب نمی شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۳ پایگاه آتش نشانی به صورت شبانه‌روزی در شهر تهران فعال است، گفت: با تلاش آتش‌نشانان تهرانی، تاکنون حتی یک مورد از درخواست‌های شهروندان بدون پاسخ نمانده است و نتایج نظرسنجی‌های متعدد حکایت از این دارد که میزان رضایتمندی شهروندان تهرانی از خدمات آتش‌نشانی حدود ۹۷ درصد است.

وی درباره علت عمده تماس‌ها و حوادث شهر تهران گفت: حوادث و اتفاقات تهران بیش از حد انتظار است به نحوی که روزانه ۳۰۰ حادثه رخ می‌دهد که در سه بخش حریق، حوادث و خدمات ایمنی تقسیم می‌شوند.

شریف‌زاده با درخواست از شهروندان‌تهرانی برای همکاری با آتش‌نشانی به ویژه در سطح معابر و مواقع ترافیک، از استقرار ماموران و خودروهای آتش‌نشانی در معابر و میادین اصلی پایتخت در پیک ترافیک خبر داد تا در صورت موقع حریق به سرعت نسبت به امدادرسانی اقدام کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شغل سخت