کد خبر: ۱۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۷۴۶

پیرموذن: دو مداح جوگیر بدانند نمایندگان بی‌نیاز از فتاوی آنهاهستند/ انتقاد از توهین به رئیس​جمهور

نماینده اردبیل از انتساب برخی نقل و قول‌ها به رهبری انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمال‌الدین پیرموذن نماینده اردبیل در نطق میان دستور خود با بیان اینکه امروز با درایت رهبر فرزانه و کیاست رییس‌جمهور با تدبیر و دولت و حمایت ملت و مجلس و انسجام داخلی جهانیان شاهد اعتلای موقعیت اقتدار ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران و ایرانی هستند، گفت: در این میان متاسفانه عده‌ای قلیل با اظهارات و عمل‌شان گویی قصد انتقام از ملت بزرگ ایران اسلامی و تلخ کردن کام ملت را دارند. گفت​وگوی نتیجه‌بخش ملت با ملل دیگر نیازمند پشتوانه ملی قدرتمند و همکاری تنگاتنگ قوا و برداشت و تحلیل واحد از موضوعات با بهره‌گیری از تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه مدنظر رهبری و بها دادن به انذارهای ایشان است.

وی تصریح کرد: رییس جمهور تبلور اراده ملت است و از این‌رو هرگونه توهین به ایشان از ناحیه خودسرها مصداق بارز توهین به مردم ایران محسوب می‌شود. با این اعتبار باید همواره قوه قضاییه مجدانه وارد عمل شود.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات روزهای اخیر دو تن از مداحان درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی و نحوه عملکرد نمایندگان در رای دادن به وزرای پیشنهادی، گفت: دو مداح جوگیر مراسمات که گاها دین و اهل بیت دوستی شیعه را فدای دنیای دیگران می‌کنند و اخیرا یکی از آنان در خصوص نحوه عمل نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی احتمالی رییس جمهور برای وزارت علوم ظالمانه فتوا صادر نموده‌اند؛ بدانند که قاطبه نمایندگان ولایی، مردمی و آزاد‌اندیش نیک می دانند بر صندلی‌هایی در مجلس تکیه زده‌اند که روزگاری محل جلوس مدرس‌ها بوده و خود را بی نیاز از فتاوی و اولتیماتوم‌های قیم مابانه شما می‌بینند. جایگاه مقتدرانه مجلس را حفظ کنید و به منتخبین آگاه مردم و دلسوزان نظام بی‌مهری نکنید.

نماینده اردبیل تاکید کرد: آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت، دوست داشتن اهل بیت بدون عمل به سیره آنان فایده ندارد. امام حسین می فرمایند از نشانه‌های دانشمند و عالم دانستن راه و روش گفتار است.

این نماینده مجلس همچنین از اظهارات مطرح شده به نقل از رهبری از سوی برخی افراد انتقاد کرد و اظهار داشت: دنیا بداند به مانند اهل بیت، مرام رهبر عزیز محبت و گذشت است. برخی همکار و غیرهمکار در تهران و مشهد با انتساب برخی نظرات و اظهارات غیرموثق به رهبری به شان ولایت فقیه و شخصیت دردانه رهبر مکرم جسارت و ستم ناآگاهانه روا ندارند. اینجانب معظم له را اقیانوس محبت یافته ام.

وی همچنین درباره سه وزیر پیشنهادی دولت به مجلس برای وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوان گفت: سه وزیر جدید پیشنهادی رییس جمهور با شناختی که از شخصیت جذاب و مفیدشان داریم با فداکاری، پاکدستی، حسن نیت و خلوص همکاری با رییس جمهور را پذیرفته‌اند و امیدواریم این چکیده‌های با کفایت، آب دیده، کاربلد، معتدل و اهل مشورت مورد حمایت کامل نمایندگان قرار گیرند.