کد خبر: ۱۴۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۸

حزب‌الله: تا پاکسازی کامل سوریه هستیم

 حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حضور نیروهایش در سوریه تا پاکسازی این کشور از تروریست‌های تکفیری ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تأکید کرد، تا زمانی که تکفیری‌ها در سوریه باشند، حزب‌الله نیز خواهد بود.

قاسم در دیدار با خانواده سردار شهید حاتم حمادی که چند روز پیش در سوریه به شهادت رسید، گفت: حزب‌الله در سوریه با کمک متحدانش مقابل مستکبرین جهان ایستاده و اجازه نخواهد داد که دولت دمشق سرنگون شود و نظامی طرفدار اسرائیل در سوریه روی کار بیاید.

معاون دبیرکل حزب‌الله در این دیدار که در حسینیه منطقه القماطیه در غرب لبنان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان می‌دانند که دستاوردهای حزب‌الله و متحدانش در سوریه همیشه چشمگیر بوده است و این دستاوردها، فریاد و اعتراض آنان را موجب شده است. ما به هر قیمتی در سوریه با دشمنان محور مقاومت خواهیم جنگید و این کشور را به دست تکفیری‌ها نخواهیم داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد: ما اجازه نخواهیم داد که تکفیری‌ها در سوریه به آمال و آرزوهای خود دست بیابند زیرا حزب‌الله جوانانی دارد که خود را برای حمایت از محور مقاومت وقف کرده‌اند.

شیخ قاسم افزود: می‌دانیم که حل بحران سوریه به تأخیر افتاده است و شاید بیش از این نیز به تأخیر بیفتد اما اگر دشمنان تصور می‌کنند که می‌توانند حزب‌الله را در سوریه از پای دربیاورند، باید بدانند که ما از پا در نمی‌آییم و از فداکاری نمی‌ترسیم و هر قدر عرصه بر ما تنگ‌تر شود، نیروهای فداکار بیشتری را وارد صحنه می‌کنیم.

منبع : العالم