کد خبر: ۱۴۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۷

تلخ ترین خاطره پرسپولیس از خوزستان

 استقلال خوزستان در حالی امروز به مصاف پرسپولیس می رود که تلخ ترین خاطره سرخپوشان از این دیدار به اخراج هادی نوروزی بازمی گردد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ کاپیتان ابدی پرسپولیس در حالی مهر ماه سال گذشته با کوچ ابدی خود جامعه فوتبال را در شوک فرو برد که آخرین کارت خود را در دیدار برابر استقلال خوزستان در هفته دوم فصل گذشته از سوی محسن ترکی دریافت کرده بود.

هادی نوروزی که در فصل گذشته به عنوان کاپیتان سرخپوشان انتخاب شده بود به همراه تیمش بعد از تساوی در دیدار اول برابر پدیده در خوزستان حاضر شد و در حالی که تیمش با دو گل از حریف عقب بود در دقیقه 67 از زمین بازی با توجه به خطایش اخراج شد تا این آخرین کارتی باشد که دریافت می کند.

او بعد از این دیدار در تبریز غایب بزرگ سرخپوشان لقب گرفت و در سه دیدار آتی این تیم برابر ذوب آهن، فولاد و سایپا به میدان رفت تا آخرین حضور فوتبالی او مقابل نارنجی پوشان رقم بخورد.

هادی نوروزی در 9 مهر ماه 94 به دلیل ایست قلبی درگذشت و جامعه فوتبال را در شوک بزرگی فرو برد. سرخپوشان امروز در حالی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که بدترین خاطره این تیم در این دیدار نه شکست در بازی رفت دو تیم در فصل گذشته که آخرین صحنه منتهی به اخراج هادی نوروزی خواهد بود. کاپیتانی که کوچ ابدی اش هیچگاه از ذهن فوتبالی ها بیرون نخواهد رفت.

*ورزش 3