کد خبر: ۱۴۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۳

ادامه بمباران شهرهای یمن

درحالی که آتش‌بسی سه روزه در یمن برقرار شده، عربستان ضمن نقض مکرر این آتش بس به خانه شهروندان یمنی حمله می‌کند.
 درحالی که آتش‌بسی سه روزه در یمن برقرار شده، عربستان ضمن نقض مکرر این آتش بس به خانه شهروندان یمنی حمله می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مزدوران عربستانی روز پنجشنبه (امروز) شماری از مناطق مسکونی شهر تعز را موشک باران کردند.

خبرنگار المسیره در این شهر گزارش داد که شبه نظامیان وابسته به عربستان به محله‌های الجحملیه و جوله حمله موشکی کرده‌اند که خسارت‌هایی به بار آورده است.

از سوی دیگر سه غیرنظامی یمنی امروز در پی حمله‌ای که روز گذشته جنگنده‌های عربستان در منطقه باقم در استان صعده انجام داده بودند کشته شدند.

بر اساس این خبر روز گذشته جنگنده‌های سعودی یک خانه مسکونی در صعده را بمباران کرده بودند که طی آن سه عضو یک خانواده از جمله یک زن کشته شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز در مقابل حملات عربستان با تلاش مزدوران این کشور برای پیشروی به سوی منطقه میدی وابسته به استان حجه در غرب یمن مقابله کردند و شماری از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین موفق شدند با تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به سوی منطقه وقز در شهر المصلوب در استان جوف مقابله کنند.

در ادامه موفقیت‌های ارتش یمن، نیروهای ارتش موفق شدند یک خودروی زرهی وابسته به ائتلاف سعودی را در نزدیکی کهوب در استان لحج منهدم کنند که همه سرنشینان آن نیز کشته شدند.

*فارس