کد خبر: ۱۴۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۱

کمیته انضباطی احکام جدید خود را صادر کرد

  به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی احکام جدید خود را اعلام کرد.

لیگ دسته اول:

دیدار دو تیم ایران جوان بوشهر و خونه به خونه مازندران در بوشهر برگزا شد و از سوی محمد نجفی – سرپرست تیم خونه به خونه مازندران تخلفانی مبنی بر اعتراض به نحوه قضاوت که منجر به اخراج وی شد رخ داد که کمیته انضباطی نامبرده را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.

* مسابقه تیم های نفت مسجد سلیمان و خیبر خرم آباد 16 مهرماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی از قبیل اهانت و فحاشی به تیم داوری و تیم حریف صورت گرفت که تیم مربوطه به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد . همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد با توجه به تکرار تخلفات از سوی تماشاگران این تیم چنانچه در مسابقات بعدی رویه ناپسند تماشاگران ادامه داشته باشد تیم مربوطه بازیهای خانگی خود را بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد کرد.

* علی جراح کار – بازیکن تیم پارس جنوبی جم بوشهر به دلیل تخلف در بازی مقابل مس کرمان به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مسابقه فجر شهید سپاسی با ملوان بندرانزلی در شیراز برگزار شد. علی غلامرضاپور – بازیکن فجرسپاسی به دلیل اهانت به داور و مضروب کردن آن به 6 ماه محرومیت و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* همچنین داریوش صبوری – مربی فجر سپاسی نیز به خاطر اعتراض به داور مسابقه به توبیخ کتبی در پرونده شد. تیم فجر شهید سپاسی به دلیل فحاشی هوادارنش به داور بازی نیز 50 میلیون ریال جریمه نقدی شد.

* دیدار دو تیم راه آهن و آلومینیوم اراک در حالی برگزار شد که از سوی مهدی پاشازاده – مربی راه آهن اعتراضی نسبت به داوری مسابقه که در نهایت منجر به اخراج وی شد. مربی راه آهن طبق بند 2 ماده 97 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

لیگ دسته دوم:

*دیدار تیم های شهرداری اراک و بعثت کرمانشاه برگزا و از سوی لقمان رحمانی – مربی بعثت کرمانشاه تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی طبق بند 2 ماده 97 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

* همچنین از سوی حسین عبدی – مربی شهرداری اراک به دلیل اهانت به نماینده فدراسیون یک جلسه محرومیت و مبلغ 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار تیم های پتروکیان شوشتر و شهرداری بندرعباس در شوشتر برگزار شد و با توجه به سیلی یک فرد ناشناس بعد از پایان مسابقه به داور و عدم شناسایی این فرد از سوی سرپرست تیم میزبان، کمیته انضباطی تیم مربوطه را به پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
گفتنی است، کلیه ارای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

*فارس