کد خبر: ۱۴۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۸

برانکو: پرسپولیسی‌ها ناراحت نیستند/ در تیم ما خبری از جریمه نیست

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش در نیمه نخست در سطح پرسپولیس ظاهر نشد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: این یک داربی میان قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل بود که در یک فضای عالی برگزار شد. تیم ما در ابتدای بازی امروز خوب عمل نکرد و به نوعی در سطح پرسپولیس ظاهر نشد اما ما مقابل تیمی بازی می کردیم که در طول این فصل جزء تاثیرگذارترین تیم‌ها بوده و روز به روز بهتر می‌شود.

او افزود: با وجود اینکه استقلال خوزستان از ما پیش افتاد اما در نیمه دوم چهره کاملا متفاوتی از خود ارائه دادیم و با شایستگی به مساوی رسیدیم. فکر میکنم نتیجه منطقی به ثبت رسید. همچنان بازی‌های زیادی است که بدون باخت پشت سر گذاشته‌ایم و باید آماده بازی با صنعت نفت آبادان باشیم تا بهترین کیفیت را مقابل تیمی که به صورت غیرمنتظره‌ای خوب هستند به نمایش بگذاریم.

برانکو با تقدیر از بازیکنان پرسپولیس گفت: باید به بازیکنانم به خاطر خواست و اراده‌ای که به نمایش گذاشتند تبریک بگویم. همچنین باید از هواداران بی‌شمارمان در خوزستان تشکر کنم. متاسفم که نتوانستیم برای آن‌ها پیروزی کسب کنیم اما مطمئن هستم آنها از یک امتیاز هم ناراحت نیستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره خستگی بازیکنان ملی‌پوش این تیم گفت: قصد توجیه یا بهانه ندارم. وقتی ملی پوشان به تیم بر میگردند طبیعی است که مشکل داشته باشیم و این شامل همه تیم‌های دنیا است که بازیکن ملی پوش دارند. قبل از بازی با نفت تنها یک تمرین مشترک داشتیم و طبیعی است که این بازی به خستگی بازیکنانم اضافه کند اما شرایط همینی است که می‌بینیم و من به هیچ عنوان دنبال بهانه و توجیه نیستم.

برانکو درباره بازی رامین رضاییان در پست غیرتخصصی گفت:‌ در حال حاضر 4 بازیکن خط دفاعی ما به بهترین شکل عمل می کنند و طبیعی است که من نمی خواهم این ترکیب را اضافه کنم.

به گزارش ایسنا، وی درباره اینکه آیا بازیکنی را جریمه کرده است یا خیر گفت: ما در تیم‌مان کسی را جریمه نمی‌کنیم. اصلا در تیم‌مان مجازات نداریم. اگر قرار به جریمه باشد آن بازیکن اصلا در کنار تیم ما نخواهد بود. من امروز تشخیص دادم که این نفرات برای تیم ما مفید هستند. نه رامین رضاییان، نه آرام طبع نه هیچ کس دیگر را مجازات نکرده‌ایم.