کد خبر: ۱۴۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۰

دست رد مأمور وظیفه‌شناس پلیس بر رشوه یک میلیاردی

 فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از صحت عمل سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شیروان و رد رشوه یک میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار «علیرضا مظاهری» اظهار کرد: در پی دستگیری شخصی، متهم به حمل مواد مخدر در بیست و دوم مهرماه امسال، توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان، مقدار 44 گرم کراک از وی کشف شد.

وی با بیان این‌که متهم در زمینه قاچاق موادمخدر سنتی و صنعتی در تهران فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات اولیه از متهم، پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شیروان ارجاع و وی روانه زندان شد.

مظاهری ادامه داد: پس از دستگیری این قاچاقچی، برادر وی طی تماس‌های مکرر با سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان، رشوه یک میلیارد ریالی را برای دخالت در پرونده پیشنهاد کرد.

وی تصریح کرد: این مأمور وظیفه‌شناس طی هماهنگی با فرمانده انتظامی شیروان و رده‌های نظارتی، با تشکیل اکیپی از مأموران به محل تحویل پول در یکی از خیابان‌های فرعی این شهرستان اعزام شدند.

 به گزارش پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: با حضور سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان در محل قرار، برادر متهم با یک دستگاه خودروی پراید در محل حاضر و یک کیسه زردرنگ پلاستیکی حاوی یک میلیارد ریال وجه نقد را به‌عنوان رشوه تحویل داد.  

سردار مظاهری یادآور شد: متهم طی عملیات پلیسی، حین پرداخت رشوه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان منتقل و مراتب صورتجلسه شد.