کد خبر: ۱۴۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۷۵

منصوریان چطور تیمش را مدعی کرد؟

 استقلال با کسب سومین پیروزی پشت سرهم فصل خود برابر سایپا حالا چهره یک تیم مدعی را به خود گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ تیم فوتبال استقلال در بازی با سایپا چهارمین پیروزی پشت سرهم خود را در جام حذفی و لیگ برتر بدست آورد و از همه مهمتر این که این تیم در 4 بازی اخیر تنها یک گل دریافت کرده است که این خود نشان می دهد تمام آمارهای ضعیف استقلال کم کم مثبت می شود.

اما به نظر می رسد در کسب این نتایج منصوریان 2 نکته را به خوبی رعایت کرده است و موفق شده شرایط این تیم را بهتر از گذشته کند. بی تردید استفاده از پادوانی در ترکیب اصلی بهترین تصمیم منصوریان از زمان حضورش در این تیم بوده است.

هرچند مجید حسینی هم عملکرد خیلی خوبی در ترکیب استقلال داشت اما حسن پادوانی این است که او در ضربات بلند مهارت ویژه ای دارد و همین مساله خط دفاع استقلال را در ضربه های بلند ضد ضربه کرده است و  رابسون هم روی توپ های زمینی عالی عمل می کند.

به گزارش ورزش سه،اما نکته دوم تغییر نقش کاوه رضایی است که از او یک بازیکن فوق العاده ساخته است.

رضایی با تصمیم منصوریان در توپ های بلند به پشت محوطه جریمه حریف می رود و با ضربه سرهای دقیقش کار را برای هر حریفی سخت می کند و پاس های بی نقصی را به بازیکنان تهاجمی تیمش می دهد. منصوریان بعد از گذشت حدود 3 ماه از آغاز لیگ تیمش را به بهترین شکل شناخته است و همین است که استقلال در هفته های گذشته بهترین نتایج را گرفته است.