کد خبر: ۱۴۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۹

جلوه های حضور مردم اراک در استقبال از رئیس جمهوری

 مردم کلانشهر اراک در سی و دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی از حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری استقبال کردند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مردم مهمان نواز اراک روز یکشنبه با حضور در مسیر حرکت کاروان تدبیر و امید به طرف ورزشگاه پنجم مرداد با در دست داشتن شاخه های گل، پلاکارد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی از رئیس جمهوری و هیات همراه استقبال کردند.

مردم این خطه به همراه اعضای خانواده ساعت ها در انتظار رئیس جمهوری در مسیر حرکت بودند تا از نزدیک برای رئیس جمهوری و برخی اعضای کابینه به اراک ابراز احساسات کنند.
حضور ورزشکاران با لباس های ورزشی، دانش آموزان و بانوان نیز در مسیر استقبال از رئیس جمهوری بسیار پررنگ است.

برخی از خانواده معظم شهدا با در دست داشتن تصاویر شهدای خود به استقبال از رئیس جمهوری آمده بودند و جمعی از بانوان نیز با دود کردن اسپند و پخش شربت و شیرینی از کاروان تدبیر و امید استقبال کردند.

مردم استقبال کننده در ورزشگاه پنجم مرداد اراک با در دست داشتن نوشته هایی با مضمون روحانی متشکریم از سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی قدردانی می کنند.
مردم حاضر در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک پس از حضور رئیس جمهوری در این مکان با شعار،دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی، به دکتر روحانی خوشامد گفتند.
تعدادی از شهروندان اراک با پوشین لباس های متحدالشکل از رنگ های پرچم مقدس ایران اسلامی در ورزشگاه حاضر شده اند.

آیین استقبال و دیدار مردمی، تشکیل شورای اداری استان مرکزی، ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی (ره) در بیت تاریخی آن حضرت و نشست با خبرنگاران، از جمله برنامه هایی است که برای روز دوم سفر کابینه دولت در شهر خمین تدارک شده است.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در قلب ایران قرار دارد و به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی چهارمین قطب صنعت و یکی از کانون های مهم کشاورزی کشور است.

دولتمردان تدبیر و امید از اولین سفر استانی خود در 24 دی ماه سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان) خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و قزوین سفر کرده اند.

رئیس جمهوری و کاروان تدبیر امید در سی و دومین سفر استانی روزهای یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم آبان 95 مهمان مردم استان مرکزی هستند.

*ایرنا