کد خبر: ۱۴۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۴

کالباس مسموم 10 کارگر را راهی بیمارستان کرد

مصرف کالباس مسموم ۱۰ تن از کارگران شعبه کارخانه قند این شهرستان را راهی بیمارستان کرد اما حال عمومی این افراد تا کنون مناسب ارزیابی می شود.
 مصرف کالباس مسموم ۱۰ تن از کارگران شعبه کارخانه قند این شهرستان را راهی بیمارستان کرد اما حال عمومی این افراد تا کنون مناسب ارزیابی می شود.
 
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رئیس بیمارستان میامی ضمن تائید خبر مسمومیت شدید ۱۰ کارگر کارخانه قند میامی، ابراز داشت: این افراد کالباس را از روستای نردین تهیه کرده بودند و به دلیل اینکه تمام کارگران به یکباره دچار مسمومیت شده اند احتمال فاصد بودن این ماده غذایی بسیار بالا است.

وی افزود: این کارگران امروز در بیمارستان میامی بستری هستند و اقدامات اورژانسی برای آنها توسط تیم پزشکی صورت گرفته همچنین عامل مسهل بیماری در بدن این بیماران در محیط آزمایشگاهی در حال کشت است تا در نهایت عامل اصلی این حادثه یافت شود.

رئیس بیمارستان میامی با بیان اینکه خطری این بیماران را تهدید نمی کند، گفت: مصرف فست فود ها در جامعه پزشکی توصیه نمی شود اما در حالی که مردم اصرار به استفاده آن دارند می بایست نسبت به طبخ آن و همچنین تاریخ مصرف عنایت داشته باشند تا دچار مشکلاتی از این دست نشوند.

حسنی بیان داشت: دیگر نکته مهم در تهیه کالباس و سوسیس این است که این مواد غذایی باید از اماکن بهداشتی و دارای مجوز تهیه شوند تا فرد را دچار مشکلاتی از جمله مسمومیت غذایی نکنند.

وی افزود: نکته نگران کننده در باره مسمومیت امروز کارخانه قند میامی، اسهال است که امیدواریم برای کارگران مشکلی پیش نیامده باشد.

*مهر