کد خبر: ۱۴۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۲

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس زائران اربعین

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: پیش فروش بلیت های اتوبوس از امروز -چهارم آبان ماه- به صورت کاروانی از پایانه های مسافربری آغاز شد.
 سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: پیش فروش بلیت های اتوبوس از امروز -چهارم آبان ماه- به صورت کاروانی از پایانه های مسافربری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حمیدرضا گودرزی آخرین تصمیمات ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره چگونگی اعزام زائران را تشریح کرد.
 
وی با اشاره به تصمیم کمیته حمل و نقل و سوخت برای تسهیل ایاب و ذهاب زائران اظهار داشت: به منظور تسهیل و روان سازی موضوع رفت و آمد زائران گرامی به کشور عراق، پیش فروش بلیت های اتوبوس از امروز مورخ چهارم آبان ماه به صورت کاروانی از پایانه های مسافربری آغاز شد.
 
مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی با تاکید بر اینکه تک فروشی بلیت ها از تاریخ 20 آبان ماه آغاز خواهد شد، افزود: به دلیل یک سر خالی بودن اتوبوس ها، کمیته حمل و نقل و سوخت مقرر کرد قیمت اتوبوس ها به دو برابر افزایش یابد و هزینه پارکینگ صفر مرزی نیز به مبلغ پنج هزار تومان به ازای هر روز از زائران دریافت شود.
 
گودرزی بار دیگر داشتن بیمه برای کلیه زائران اربعین حسینی را الزامی دانست و بیمه دانا را تنها شرکت مورد توافق جهت پوشش بیمه ای زائران اربعین حسینی معرفی کرد و از همه کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند، خواست با همراه داشتن بیمه نامه و سایر مدارک شناسایی از جمله روادید و گذرنامه، مسوولان این ستاد را در انجام هرچه بهتر این سفر زیارتی همراهی کنند.

*ایرنا