کد خبر: ۱۴۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۶
قشقاوی :

امکان لغو روادید در مراسم اربعین به هیچ وجه وجود ندارد/ 16 مسیر برای صدور ویزا تعیین شده است/ همه زائرین اربعین بیمه هستند

معاون کنسولی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امکان لغو روادید به هیچ وجه وجود ندارد از این رو از هموطنانمان می خواهیم هر چه سریع تر در جهت دریافت روادید و ویزا وارد عمل شوند.
 معاون امور کنسولی وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه همه زائرین اربعین بیمه هستند خاطر نشان کرد: مسئولین تا به امروز به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام داده اند لذا در شرایط فعلی نوبت مردم است که وظیفه خود را با رعایت قانون انجام دهند و با داشتن ویزا برای حضور در مراسم اربعین حاضر شوند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حسن قشقاوی معاون کنسولی وزیر امور خارجه کشورمان پیرامون تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت خارجه برای مراسم اربعین اظهار کرد: تا به این لحظه هیچ گونه مشکلی در راستای برگزاری مراسم اربعین وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه همه زائرین اربعین بیمه هستند خاطر نشان کرد: مسئولین تا به امروز به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام داده اند لذا در شرایط فعلی نوبت مردم است که وظیفه خود را با رعایت قانون انجام دهند و با داشتن ویزا برای حضور در مراسم اربعین حاضر شوند.

معاون کنسولی وزیر امور خارجه کشورمان خاطر نشان کرد: 16 مسیر تا به این لحظه برای صدور ویزا پیرامون مراسم اربعین تعیین شده است که سر کنسولگری عراق در اهواز، سفارت عراق در تهران،‌ و دفاتر کرمانشاه و مشهد از این جمله هستند که فعالیت خود را یک ماه قبل شروع کرده اند.

قشقاوی با اشاره به اینکه 12 دفتر دیگر نیز به زودی کار خود را برای صدور روادید آغاز می کنند خاطر نشان کرد: امکان لغو روادید به هیچ وجه وجود ندارد از این رو از هموطنانمان می خواهیم هر چه سریع تر در جهت دریافت روادید و ویزا وارد عمل شوند.

به گزارش میزان؛ وی با اشاره به درخواست ایران از دولت عراق به منظور لغو ویزا به صورت همیشگی گفت: جمهوری اسلامی ایران سالها قبل به عراق پیشنهاد داده بود که در زمینه لغو ویزا نه تنها برای مراسم اربعین بلکه به صورت کلی وارد عمل شود اما دولت عراق تا به امروز این موضوع را قبول نکرده است و ما هم به نظر آنها احترام گذاشته و بر این اساس اقدامات لازم را انجام می دهیم.