کد خبر: ۱۴۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۶

افزایش دلخوری‌ها از رونالدو در رختکن رئال

 رفتارهای اخیر رونالدو در زمین و همچنین در کمپ تمرینی رئال باعث شده تا از میزان محبوبیت او در میان دیگر بازیکنان رئال کاسته شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رونالدو این روزها در امر گلزنی برای رئال مادرید همچون گذشته عمل نکرده و این باعث ناراحتی و عصبی شدن وی شده است.

آخرین نمونه از ناکامی رئال را در بازی شنبه گذشته برابر بیلبائو دیدیم. رونالدو نه تنها چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد؛ بلکه در دو صحنه به جای پاس دادن به هم تیمی های خود، با خودخواهی اقدام به ضربه زدن به توپ کرد که هر دو نیز با واکنش گلر بیلبائو مهار شدند.

به ادعای دیاریو گل، پس از اینکه بین رونالدو و خامس در تمرین 9 روز پیش درگیری لفظی مختصری رخ داد (که با وساطت مارسلو خاتمه پیدا کرد)، اوضاع بین این دو کمی تیره و تار شده است. پس از بازی با بیلبائو نیز در رختکن، کروس از شیوه بازی رونالدو و خودخواهی او به ملایمت انتقاد کرد که با نظر موافق دیگر بازیکنان همراه شد.

طبق همین گزارش، کروس، مودریچ و بیل در کنار موراتا و آسنسیو، جدی ترین منتقدان رفتارهای اخیر رونالدو هستند و این مساله را در رختکن و کمپ تمرینی رئال علنا اعلام کرده اند.

باید دید رونالدو چگونه می تواند خود را از زیر سایه انتقادات هم تیمی ها و همچنین کارشناسان فوتبال خارج کند.