کد خبر: ۱۴۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۷۷

دليل فحاشی به منصوريان در ورزشگاه‌های جنوب كشور چيست؟

اظهارنظر فصل گذشته منصوريان در مورد جنگ تحميلي و نوع بيان او درخصوص اينكه اگر شهدا نبودند الان ما بايد عربي صحبت مي‌كرديم، هنوز هم براي مردم عرب زبان منطقه جنوب كشور به نوعي بي احترامي به آنها تلقي شده و به همين دليل هر بار كه سرمربي استقلال به اين منطقه و ورزشگاه مي آيد با شديدترين واكنش ها از او استقبال مي كنند.
 فصل گذشته علیرضا منصوریان ، سرمربی وقت تیم فوتبال نفت تهران ، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال ( در تاريخ بيست و يك اسفند سال 1393) به مناسبت روز شهدا در اتفاقی پیش بینی نشده وبی مقدمه اظهار داشت: جا دارد پیش از هر چیز یاد و خاطره شهدا را گرامی می دانم، شهیدانی که اگر آنها نبودند شاید هم‌اکنون ما نمی‌توانستیم فارسی صحبت کنیم و بالاجبار باید عربی صحبت می‌کردیم.
 
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اظهار نظر وی باعث دلخوری مردم عرب زبان جنوب کشور شد و انتقادهایی را علیه این مربی برانگیخت. منصوریان که متوجه اشتباه خود شده بود به طور غیر مستقیم از مردم عرب زبان ایران عذرخواهی کرد. منصوریان در این پست نوشته است: «عاشق ایران و مردم عزیزم هستم، با هر لهجه و گویشی؛ فارس، عرب، ترک، لر، کرد، بلوچ، مازنی، گیلانی و ... و از خدا برای تمام ایرانیان در سراسر جهان خوشی و سلامتی آرزومندم.»
 
 دليل فحاشی به منصوريان در ورزشگاه‌های جنوب كشور چيست؟
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با سؤالی در خصوص فحاشی‌هایی که در ورزشگاه به او می‌شد مواجه شد که محمدحسین زرندی، مدیر رسانه‌ای این تیم از خبرنگاران درخواست کرد در چارچوب فنی بازی سؤال کنند که منصوریان گفت: «چرا نباید در این خصوص صحبت کنم، وقتی اینجا ناسزا شنیدم؟ شما عزیز من هستید. من دو سال پیش یک مسئله را اینجا گفتم، اما از صحبت‌ها من سوءبرداشت شد و حالا هر بازی در اهواز تمام هواداران حاضر در ورزشگاه به من فحاشی می‌کنند. من کاری انجام ندادم، در حالی که می‌توانستم با حرکت دست آنها را شانتاژ کنم. حتی می‌توانستم به باشگاه بگویم که دیگر به اهواز نمی‌آیم، اما گفتم می‌آیم تا نشان دهم اهوازی‌ها را دوست دارم. من دو هزار دوست عرب و لر دارم، اما گویا برخی خودشان را به خواب زده‌اند و بعضی‌ها از حرف من سوء‌استفاده کردند. به نظرم خوب نیست خودمان را به خواب بزنیم.»


منصوریان ادامه داد: «دو سال است که فحش می‌خوریم و کمیته انضباطی هم کاری نمی‌کند. آنها اهم و فی الاهم می‌کنند، آنچه به آنها می‌گویند انجام می‌دهند و من به این مساله ورود نکرده‌ام تا اینجا. هر کسی که در چارچوب مرز ایران زندگی می‌کند باید به او احترام بگذاریم. چند سالی است به نشست نمی آمدم و به احترام شما آمدم. مردم ایران عزیز هستند.»

وی تصریح کرد: «روزی که از استرالیا به جام جهانی رفتیم همه شادی کردند از اهواز تا شمال کشور، از چابهار تا آن سوی کشور همه شاد بودند. نعیم سعداوی عرب است سال‌ها با او رفیق هستم. جو ورزشگاه مزخرف بود.»


وی در مورد اینکه مگر به شما امروز هم فحش دادند گفت: «شما کجا بودید که این فحش‌ها را نشنیده بودید. احتمالا در جایگاه شیشه‌ای بودید.»
 
حال بايد ديد واكنش كميته انضباطي به حواشي بي پايان اهواز نسبت به منصوريان چگونه خواهد بود؟
منبع: پارسینه