کد خبر: ۱۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۱۱

پیشنهاد نجومی بایرن مونیخ برای خرید مسی

تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که تیم بارسلونا برای فروش بهترین بازیکن خود پیشنهاد قراردادی با یک رقمی نجومی از قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه ورزشی پونتوپلوتا اسپانیا اعلام کرد تیم بایرن مونیخ در بازار نقل‌وانتقالات تابستان سال جاری قصد داشته لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا را به خدمت بگیرد و برای خرید او حاضر شده رقمی نجومی معادل 250 میلیون یورو به کاتالان‌ها بپردازد.

پونتوپلوتا ضمن اعلام این خبر مدعی شده است که برای محقق شدن انتقال مسی از نیوکمپ به آلیانتس آره‌نا، کمپانی تولید لوازم ورزشی آدیداس، اسپانسر رسمی بایرن مونیخ و تولید کننده پیراهن‌های این تیم، حاضر شده نیمی از مبلغ قرارداد، یعنی مبلغ 125 میلیون یورو را بپردازد.

در همین حال و در خبری دیگر از بارسلونا، روزنامه دیلی‌استار انگلیس مدعی شده کاتالان‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی در ماه ژانویه قصد دارند، مذاکره با آرسنال برای خرید هافبک تهاجمی انگلیسی این تیم را آغاز کنند.

این نشریه با اعلام این خبر مدعی شده است که کاتالان‌ها روی ویلشر به عنوان جانشینی برای ژاوی، هافبک کهنه‌کار حال حاضر خود حساب می‌کنند. این در حالی است که ویلشر تا سال 2018 با آرسنال قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال با فروش این بازیکن که از مهره‌های اصلی تیم او محسوب می‌شود، موافقت کند.