کد خبر: ۱۴۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۰۳

عکس / خالکوبی چهره ترامپ روی پای یک بریتانیایی

 یک بریتانیایی ۳۸ ساله تصویر برزگی از پرتره دونالد ترامپ را روی پایش خالکوبی کرده است. او می گوید که به انتقادات صورت گرفته توجهی نمی کند و باور دارد که هنر بزرگ همیشه جنجال برانگیز است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ «کریگ بارتلت» این خالکوبی را بر روی پای یک داوطلب انجام داده است. «دیو سینگلتون» فردی که این خالکوبی روی پایش انجام شده می گوید که کلینتون را نمادی از نظام و هیئت حاکمه در امریکا می بیند و به همین خاطر مخالف او بوده است. خالکوبی صورت ترامپ بر روی بازوی او نزدیک به هفت ساعت به طول انجامیده است. برخی این خالکوبی با خالکوبی های پرتره هیتلر بر روی بازوی نئونازی ها و طرفداران فاشیست ها مقایسه می کنند اما او خود این اثر را یک شاهکار خوانده است.



سینگلتون می گوید که به ترامپ اعتماد دارد. او می گوید که نظرات مختلفی بیان شده اند با این حال او اشاره می کند که ترامپ بدلیل آن که پیشینه سیاسی ندارد اتفاقا بهتر می تواند به امریکا کمک کند. فردی که خالکوبی را انجام داده است می گوید:«اگر بگوید که تصویر هیلاری را تاتو کنم من فکر می کنم و قدری تامل. چرا که او از نظر من یک شبطان است اما ترامپ شیطان نیست».





*آفتاب‌‌نیوز