کد خبر: ۱۴۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۴۰

عکس / تقدیر از آل پاچینو با حضور اوباما و جان کری

 در مراسم سالانه جوایز مرکز کندی با حضور باراک اوباما از آل پاچینو، جیمز تیلور، میویس استیپل، مارتا آرگریچ و گروه موسیقی «ایگلز» تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رییس‌جمهور آمریکا در مراسمی برای آخرین بار در دوران هشت ساله ریاست‌جمهوری خود جایزه مرکز کندی را به پنج هنرمند سرشناس اهدا کرد. اوباما با اشاره به دوره‌های پیشین این مراسم در دوران ریاست‌جمهوری خود گفت: «این یکی از مزایای رییس‌جمهور بودن است که پس از این دلتنگ آن خواهم شد.»

در این مراسم شان پن دوست و همکار آل پاچینو برای «نشاندن لبخند بر لب آفریدگار بازیگری» لب به تمجید از بازیگر سری فیلم‌های «پدرخوانده» و فیلم «بوی خوش زن»گشود.



بیل کلینتون رییس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا نیز در این مراسم حضور یافت و در سخنان خود جیمز تیلور خواننده سرشناس آمریکایی را ستود.

گروه موسیقی «ایگلز» که با ترانه‌های مشهوری چون «هتل کالیفرنیا» و «دسپرادو» شناخته می‌شود، نیز از جمله دریافت‌کنندگان جایزه افتخاری مرکز کندی بود. برای تقدیر از گروه خوانندگانی چون وینس گیل و باب سیگر برنامه اجرا کردند. البته مراسم تقدیر از این گروه موسیقی تحت تاثیر فقدان گلن فرای یکی از اعضای گروه که ژانویه گذشته درگذشت، فضای غمگین پیدا کرد.  

به گزارش رویترز ؛ جایزه مرکز کندی افتخاری است که هر سال نصیب آن دسته از فعالان هنرهای نمایشی می‌شود که در طول زندگی خود به پیشرفت فرهنگ آمریکا یاری رسانده‌اند.

*خبرآنلاین