کد خبر: ۱۴۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۴

چرا استقلالی‌ها پژمان و زیدان‌شان را برنمی‌گردانند!

  پژمان منتظری و مجتبی جباری حتی اگر در قطر هم نمانند، خیلی سخت است به استقلال برگردند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ الاهلی فصل موفقی را در فوتبال قطر نداشته و یوسف آدم، سرمربی این تیم هشدار داده ممکن است در نیم فصل، بازیکنان خارجی اش را عوض کند. دو بازیکن از 4 سهمیه خارجی این تیم را پژمان منتظری و مجتبی جباری تشکیل می دهند. دو استقلالی که هر بار بحث بازگشت شان به ایران مطرح می شود، استقلال اولین گزینه ای است که سر زبان ها می افتد. استقلال که در نیم فصل اول چندان موفق نبوده و البته هزینه های زیادی در نیم فصل نخست انجام داده است.

اما آیا این دو به استقلال برمی گردند؟ آخرین اظهار نظر رسمی در این باره را پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات تیم داشته. اینکه هنوز منصوریان لیستی نداده و قرار نیست تا زمانی که سرمربی لیستی بدهد، اتفاقی بیفتد. قبل از این هم یکی از اعضای هیات مدیره تیم گفته بود برای نیم فصل، آبی ها فقط شهباززاده را می خواهند. شهباززاده ای که چندی قبل و در زمان مراسم خاکسپاری منصورخان پورحیدری به ایران آمد اما حاضر نشد تا با منصوریان و مسئولان استقلال دیدار کند.

حالا اما نوشته شده استقلالی ها به پژمان پیغام داده اند اگر پول رضایتنامه نداشته باشد، ممکن است در نیم فصل او را بخواهند. این خبر را یکی از خبرگزاری ها منتشر کرده بود. اما آیا قرار است این دو به استقلال بیایند؟ این اتفاق خیلی دور از ذهن است چون منصوریان در ابتدای فصل وزن بزرگتری تیمش را به رحمتی و خسرو سپرده و اضافه شدن این دو نفر به تیم می تواند مناسباتش را به کلی به هم بریزد.

*خبرآنلاین