کد خبر: ۱۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۳۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

تصاویر مخفی از جذاب ترین زن جهان در فیلم جدید


مجله اینترنتی کمونه:ساعاتی قبل چند تصویر از پشت صحنه‌ی «لوسی» به دنیای اینترنت راه پیدا کرده‌است. این تصاویر غیررسمی که با گوشی تلفن همراه گرفته شده، جوهانسون را در برابر بازیگر دیگری نشان می‌دهد که هنوز کسی شناسایی‌اش نکرده!

لوک بسون خالق «لئون» و «عنصر پنجم» بعد از مدت‌ها غیبت، دوباره روی صندلی کارگردانی نشسته و اسکارلت جوهانسن را که چندی پیش به عنوان جذاب‌ترین زن دنیا انتخاب شد، در اکشن علمی-تخیلی جدیدش هدایت می‌کند.

«لوسی» فیلم جدید بسون است که این روزها در تایوان فیلم‌برداری می‌شود و اسکارلت جوهانسون نقش اصلی آن را بر عهده دارد.

«لوسی» داستان زنی را روایت می‌کند که ناخواسته وارد تجارت مواد مخدر شده ، اما نیروهای مرمروز و ماورایی به سراغش می‌آیند و مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهند. «لوسی» قرار است که سال میلادی آینده توسط کمپانی یونیورسال در نقاط مختلف دنیا به روی پرده برود. در حال حاضر صحبت‌هایی هم از اضافه شدن مورگان فریمن به این پروژه شنیده می‌شود.

ساعاتی قبل چند تصویر از پشت صحنه‌ی «لوسی» به دنیای اینترنت راه پیدا کرده‌است. این تصاویر غیررسمی که با گوشی تلفن همراه گرفته شده، جوهانسون را در برابر بازیگر دیگری نشان می‌دهد که هنوز کسی شناسایی‌اش نکرده!

لوک بسون در دهه‌ی نود از چهره‌هایی هم‌چون ناتالی پورتمن و میلا یوویچ ستاره ساخته و باید دید که همکاری او و جوهانسون چه حاصلی خواهد داشت. تصاویر اسکارلت جوهانسون سر صحنه‌ی فیلم جدید لوک بسون را در "کافه سینما” ببینید.

61766

برای مشاهده ادامه تصاویر به این لینک مراجعه کنید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
منتقد
|
-
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
1
10
شما که همه تصویرها را فیلتر میکنید لطفا کلماتی مانند تصاویر و عکس را هم ازصفحات و نوشته هاتون حذف کنید