کد خبر: ۱۴۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۴۷

فاطمه هاشمی با صدای گریان از خاطره تلخ اتهام زنی علیه پدر می گوید+ فیلم

4 روز بعد از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، فیلم تازه ای از لحظات سوگواری فرزندان ایشان بر سر پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت منتشر شد .

4 روز بعد از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، فیلم تازه ای از لحظات سوگواری فرزندان ایشان بر سر پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت منتشر شد .

در این فیلم دختر آیت الله با صدای بغض آلود خاطره تلخ متهم کردن هاشمی به فتنه را به رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح یادآوری می کند

در این فیلم فاطمه هاشمی بر سر پیکر پدر نشسته است و در حالی که گریه سر می دهد خطاب به سردار فیروز آبادی می گوید که یادتان هست به من در مورد نماز جمعه آن روز چه گفتید، ولی ما اینجوری نبودیم. دختر ایت الله این عبارت بغض آلود را که «آقای فیروز ابادی بابای من فتنه نبود بابای من ضد فتنه بود» را چند بار تکرار می کند. فاطمه هاشمی در ادامه می گوید: بابای من کشورش را دوست داشت، بابای من مردمش را دوست داشت، بابای من می خواست مردم در بهترین شرایط زندگی کنند. که در این میان سردار فیروز آبادی خطاب به فاطمه هاشمی می گوید: من همه حرفهای شما را (در مورد عشق هاشمی به کشور و مردم)تصدیق می کنند و آن روز به طور خصوصی با شما مزاح کردم. که فاطمه هاشمی هم می گوید درست است شما آن روز از پدرم بسیار تعریف کردید

.در نهایت جمعیت حاضر با ذکر صلوات و فاتحه مانع ادامه این بحث می شوند. در این فیلم علاوه بر اعضای خانواده هاشمی، چهره مجید انصاری و محمود واعظی نیز دیده می شود.