کد خبر: ۱۴۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۸

آنفلوانزای پرندگان در مازندران کنترل شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از کنترل بیماری آنفلوانزای پرندگان در استان خبر داد و گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ علیرضا یونسی بابیان اینکه آنفلوانزا در چند نقطه استان مازندران مشاهده شد، افزود: در چند روستا، اردک و مرغ بومی با واگیری به بیماری آنفلوانزا مشاهده شد که سریعاً شناسایی و معدوم‌سازی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه هرجایی دامپزشکی احتمال منشا بیماری بداند کنترل می‌کند، افزود: این بیماری را باید در مبدأ کنترل کرد تا شیوع بیماری افزایش پیدا نکند و در حال حاضر این بیماری کاملاً کنترل و مشکلی در مازندران نداریم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به فرآیند انتخابات از ابتدا تا پایان برگزاری انتخابات بیان کرد: فرمانداران و بخشداران در حال آموزش هستند تا ابزار، امکانات، نیازمندی‌های انتخابات فراهم شود.

یونسی بابیان اینکه مشارکت مردم مازندران در انتخابات دوره‌های قبل نسبت به دیگر استان‌ها بیشتر بود، افزود: با حضور پرشور مردم، انتخابات شایسته‌ای را برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تأکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی به نام داوطلب کاندید در شورای اسلامی شهر و روستا تبلیغات انجام دهند، افزود: بر اساس قانون حتی کسی شایعه بر داوطلبی کاندید شورای شهر و روستا است، تبلیغاتی انجام دهند، خلاف قانون است و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

یونسی ادامه داد: تبلیغات زمان دارد و بعد تأیید صلاحیت، کاندیدا بر اساس قانون، طبق زمان‌بندی مشخص می‌توانند شروع به تبلیغات کنند.
*مهر