کد خبر: ۱۵۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۶

دشمنان با فضای مجازی به داخل خانه ها نفوذ کرده اند

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از فضای مجازی به داخل خانه ها و در میان جوانان نفوذ کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ آیت الله «محمدعلی گرامی» چهارشنبه شب در سومین همایش انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه با رویکرد ارتباطات اسلامی در قم افزود: امروز همه از تبلیغات سوء دشمنان می نالند، اما ما هم رسانه های بسیاری در اختیار داریم که باید برای استفاده و بهره مندی درست از آنها، این ظرفیت ها را به خوبی بشناسیم.

وی با بیان اینکه تبلیغ هدف و اساس کار انبیای الهی بوده است، خاطرنشان کرد: محتوای تبلیغ باید غنی، مناسب و تأثیرگذار باشد و برای هر گروهی از مخاطبان باید محتوای تبلیغی متناسب را تمهید کرده و برای دستیابی به اهداف به خوبی از این ابزار استفاده کنیم.

آیت الله گرامی با بیان اینکه در تبلیغ یکی از مهمترین اصول، اخلاص مبلغان است، تصریح کرد: مبلغان باید با تأسی به سیره بزرگان، همواره برای تبلیغ دین و حل مشکلات مردم و جوانان حضور جدی و موثر داشته باشند و از هر راهی برای ارتباط با مردم استفاده کنند.

سومین همایش انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه با رویکرد ارتباطات اسلامی در قم با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید و فضلای حوزه های علمیه در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم برگزار شد.
*ایرنا