کد خبر: ۱۵۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۱۷

سردار سلیمانی کاندیدای انتخابات می شود؟

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: هستند افراد دیگری که وظیفه نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را به دوش بگیرند و کار به آنجا نکشد سردار سلیمانی احساس تکلیف برای این حضور کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حسین سبحانی نیا در پاسخ به این سئوال که برخی می گویند تمایل جبهه مردمی نیروهای انقلاب به کاندیداتوری حاج قاسم سلیمانی است، گفت: من بعید می دانم. به هر صورت عملکرد سردار سلیمانی نشان داده که بر مبنای صداقت و تکلیف عمل می کند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی همواره شخص تکلیف مدار و صادقی بوده است. وقتی بیانیه می دهد و رسما نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را نفی می کند، اینکه مجددا بخواهد به چنین عرصه ای ورود پیدا کند، حداقل برای من سنگین است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: ایشان بیانیه ای رسمی داد و آن بیانیه را نفی نمی کند. ضمن اینکه حتما ابا دارد چهره ای از نظام در دنیا به عنوان یک چهره نظامی مطرح شود.

وی افزود: در عین حال هستند کسان دیگری که این وظیفه را به دوش بگیرند و کار به آنجا نکشد که ایشان احساس تکلیف برای این حضور بکند که اگر می خواست باشد، حداقل در بیانیه خود با آن محکمی و قرصی چنین نفی ای را بیان نمی کرد.
*خبرآنلاین