کد خبر: ۱۵۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۶

ترامپ به سیا: هزار درصد حامی شما هستم

 دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی بامداد یکشنبه خطاب به کارکنان سازمان سیا گفت که احترام زیادی برای اعضای جامعه اطلاعاتی آمریکا قائل است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ وی که بعد از شرکت در نشست اطلاعاتی با مقام های ارشد سازمان سیا در مقر این در «لانگلی» در ایالت ویرجینیا صحبت می کرد خطاب به کارکنان این سازمان گفت: «من عمیقاً حامی شما هستم. شما را دوست دارم، به شما احترام می گذارم. بار دیگر پیروزی را با شما آغاز خواهیم کرد و شما رهبری این فرایند را به عهده خواهید گرفت.»

ترامپ در ادامه گفت: «من، 1000 درصد حامی شما هستم. هیچ کسی نیست که در مقایسه با دونالد ترامپ اجساس قوی تری نسبت به جامعه اطلاعاتی داشته باشد.»

وی در بخش دیگری از این سخنرانی به انتقاد از رسانه ها پرداخت و گفت: «درگیری دنباله داری با رسانه ها دارم. آنها جزء ریاکارترین افراد هستند.»

ترامپ همچنین درباره برخی گزارش های رسانه ها درباره اینکه میزان نفرات حاضر در مراسم تحلیف وی به مراتب خلوت از از مراسم دور قبل بوده نیز اظهارنظر کرد. وی ادعا کرد که بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر در این مراسم شرکت کرده اند.

ترامپ همچنین در ادامه، به شیوه منحصر به فرد خود، اظهارات مبهم و عوام فریبانه خود را تکرار کرد و گفت: «ما کارهای بزرگی انجام خواهیم داد. ما از همه توانایی هایی که داشته ایم استفاده نکرده ایم. باید از شر داعش خلاص شویم. انتخابی نداریم. تروریسم اسلامی باید از روی زمین محو شود.»
*فارس