کد خبر: ۱۵۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۹

حکم متفاوت یک قاضی برای نوجوان قاچاقچی

 یک نوجوان برای نجات خانواده اش اتهام قاچاق شیشه را گردن گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ نوجوانی به دلیل علاقه مندی به خانواده اش زمانی که در منزلشان شیشه کشف شد دست به اقدام عجيبي زد و براي نجات خانواده اش از زندان مدعی شد که موادها مربوط به خودش است.

چندی قبل ماموران از فعالیت مردی در زمینه قاچاق موادمخدر با خبر شدند و بلافاصله برای تحقیق پیرامون این موضوع رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران با جمع آوری دلایل و مدارکی به منزل وی رفتند و پس از بازرسي از آنجا و كشف سه گرم و 20 سانت شیشه، نوجوانی را بازداشت كردند. اين نوجوان در تمامي مراحل بازجويي مدعی شد که مواد مربوط به خودش است و خانواده اش از این موضوع بی اطلاع است.

در ادامه تحقيقات براي بررسي صحت و سقم ادعاهاي متهم، خانواده وي به دادگاه احضار شدند و از اين موضوع اظهار بياطلاعي كردند. با پيگيري و بررسي هاي قضايي پيرامون اين پرونده، اين نوجوان سرانجام راز مواد مخدر جاسازي شده را برملاكرد و ضمن تشريح ماجرا گفت: این موادها مربوط به خودم است و خانواده ام از نگهداری آنها کاملا بی اطلاع هستند . من به تنهایی این موادها را تهیه کرده و قصد فروشش را داشتم.

در جريان بررسي اين پرونده نوجوان به بزه ارتكابي اعتراف كرده و نگهداری موادها را گردن گرفت. بدین ترتیب با توجه به سن کم وی، قاضی پرونده نامبرده را به دو سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و یادگیری احکام دینی محکوم کرد.
*خبرآنلاین