کد خبر: ۱۵۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۵۸۵

کشف و خروج سه جسد از زیر زمین موتورخانه پلاسکو

آواربرداری از حادثه پلاسکو در حالی وارد چهارمین روز خود شد که همچنان وضعیت زیر آوارماندگان نامشخص است.

آواربرداری از حادثه پلاسکو در حالی وارد چهارمین روز خود شد که همچنان وضعیت زیر آوارماندگان نامشخص است.

عملیات آتش‌نشانان و دستگاه‌های امدادی در محل حادثه وارد چهارمین روز خود شد. این عملیات همچنان ادامه دارد و آن طور که مسئولان مربوطه گفتند احتمالا تا روزهای پایانی هفته همچنان ادامه خواهد داشت. تا کنون تنها منابع رسمی از خروج پیکر دو تن از شهدای آتش‌نشان از زیر آوار حکایت دارند و پیکر ۱۳  تن همچنان خارج نشده است. حدود ۱۰ تن دیگر از شهروندان نیز در زیر آوار پلاسکو محبوس شده‌اند که عملیات برای یافتن آنان همچنان ادامه دارد. در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از آوار ساختمان پلاسکو برداشته شده و عملیات با سرعت بیشتری نسبت به روز نخست پیش می رود.دستگاه‌های بیل مکانیکی بر روی آوار به جا مانده از ساختمان پلاسکو همچنان در حال آواربرداری هستند.
 

**00:05: سرپرست اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایسنا از کشف و خروج سه جسد از زیر زمین موتورخانه پلاسکو خبر داد و گفت: پیکر یک تن تحویل عوامل بهشت زهرا مستقر در محل و جسد دیگر در حال انتقال به خارج از محل حادثه است.

**23:33: با حضور تیم‌های تشخیص هویت آگاهی در محل حادثه پلاسکو و توقف عملیات جستجو در قسمت غربی این ساختمان، احتمال یافته شدن اجساد جدید آتش نشانان یا افراد عادی تقویت شده است؛ با این حال برای تایید نهایی خبر باید منتظر اعلام منابع رسمی باشیم.