کد خبر: ۱۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۵۸

نامزد انتخابات مجلس: به من رأی بدهید تا شما را به بهشت ببرم !

یک نامزد انتخابات پارلمانی در عراق به رأی دهندگان به خود وعده داد تا در مقابل رأیی که به وی می دهند آنها را با خود به بهشت خواهد برد !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین به نقل از سایت خبری ایلاف، فوزیه الجشعمی عضو شورای استان بابل عراق که در حال آماده شدن برای نامزدی در انتخابات پارلمانی 2014 این کشور است به تازگی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده است هر کس با او پیمان برادری ببند و به وی رأی بدهد او را با خود به بهشت خواهد برد.
این نامزد انتخاباتی پارلمانی عراق در صفحه خود نوشته است: (( در راه خدا با تو پیمان برادری می بندم و با تو دست می دهم و با خدا و ملائکه و کتاب های آسمانی و پیامبران عهد خواهم بست که اگر اهل بهشت بودم وارد آن نخواهم شد مگر آنکه تو نیز همراه من باشی. هر کس که حاضر است با من پیمان ببندد بنویسد: قبلت ! ))
بسیاری از کاربران عراقی فیسبوک با انتقاد از این شیوه جمع آوری رأی توسط این نامزد، آن را اقدامی برای فریب افراد ساده لوح دانستند و گفتند جادوی کرسی های پارلمان باعث شده است تا برخی از انسان ها پا را از دایره عقل فراتر بگذارند.
تعداد دیگری از شهروندان عراقی نیز سوء استفاده از اعتقادات مذهبی و دینی مردم را در تبلیغات انتخاباتی مورد انتقاد قرار دادند و گفتند: انتقاد اصلی ما از این شخص نیست بلکه از افراد ساده لوحی است که این سخنان را باور می کنند.