کد خبر: ۱۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۱۰

تصاویر: زندگی مشقت‌بار آوارگان سوری

تعداد آوارگان سوری در اقلیم کردستان عراق به بیش از 250 هزار نفر رسیده است و دولت این کشور اعلام کرده است برای کمک رسانی به آنان با مشکل روبرو است.

به گزارش رسانه های کردٰ دولت اقلیم کردستان اعلام کرده است تعداد آواره های سوری در اقلیم کردستان عراق رو به افزایش است و کنترل و رسیدگی به امور آوارگان سوری از توانائی دولت اقلیم کردستان عراق خارج شده است. این دولت خواستار کمک بین المللی برای رسیدگی به پناهجویان سوریه شده است. گزارش ها حاکی از ان است که آوارگان پناهجو به کردستان عراق همچنان رو به افزایش است و به بیش از 250 هزار نفر رسیده است.

از سوی دیگر وزارت امور خارجه روسیه خبرداد که روز گذشته یک فروند هواپیمای متعلق به وزارت حوادث غیرمترقبه این کشور یک محموله 37 تنی از کمک‌های انسان دوستانه را به شهر اربیل، در منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق حمل کرد. بر اساس این اطلاعات، این محموله شامل 37 تن کالای مورد نیاز اولیه نظیر چادر، پتو و ملافه و مواد خوراکی کنسرو شده بود. 

در تصاویر  زیر که یونس محمد عکاس تسنیم از کمپ های آوارگان سوری ارسال کرده است زندگی مشقت بار مردم جنگ زده به تصویر کشیده شده است.