کد خبر: ۱۵۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۱
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

استقبال مردم از خدمات بانک شهر نماد رضایتمندی است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بانک شهر توانسته خدمات بانکی بسیار خوبی به شهروندان ارائه دهد، گفت: استقبال مردم از خدمات این بانک نشان دهنده رضایت مردم و موفقیت بانک شهر است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، امیر خجسته با تاکید بر این‌که مردم همواره به دنبال خدمات خوب هستند و اگر خدمات کیفی دریافت کنند، بی شک استقبال آنها بیشتر نیز می شود، تصریح کرد: بانک شهر در زمینه حمایت از پروژه‌های عمرانی شهرها نیز اقدامات حائز اهمیتی داشته و در مجموع ارزیابی مثبتی در خصوص این بانک و فعالیت‌های آن وجود دارد . 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم خاطر نشان کرد: در زمینه ارائه خدمات نباید فراموش کنیم وقتی خدمات خوبی به مردم ارائه می شود، مردم نیز متقابلا از دریافت خدمات تشکر می کنند و استقبال آنها نمادی از تقدیر و تشکر است.
برچسب ها: تیک