کد خبر: ۱۵۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۵

خبر وزیر نیرو درباره مشکل آبرسانی و قطعی برق در جهرم

در سیل اخیر چهار نقطه از خطوط انتقال ۳۵۰ کیلو ولت جهرم دچار آسیب شد اما با کار شبانه روزی این خطوط در کمتر از ۲۴ ساعت وارد مدار شد و در حال حاضر مشکل آبرسانی و قطعی برق در این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛  حمید چیت چیان یکشنبه در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان جهرم افزود: همچنین پست ۶۳ کیلوولت این شهرستان که به علت شدت سیلاب دچار آسیب شده بود، با همت کارشناسان ذی ربط دوباره وارد مدار شد.

وزیر نیرو بیان داشت: آبرسانی نیز در شهر جهرم به حالت عادی برگشته و هم اینک هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

چیت چیان ادامه داد: ۵۰ عدد پمپ نیز برای پمپاژ و تخلیه آب از مناطق مسکونی در برخی از محلات این شهرستان مستقر شده است.

وی گفت: گزارش کاملی از مناطق آسیب دیده و میزان زیان های وارده تهیه، و به دولت ارائه خواهد شد.

در بازدید وزیر نیرو اعلام شد، به دلیل گل و لای ناشی از سیلاب و عدم امکان عبور و مرور ماشین آلات حامل لوله های آب و تجهیزات بازسازی خطوط برق، با مشارکت مردم و بسیج عمومی، تجیهزات مورد نیاز تاسیسات برق و آب در شهرستان جهرم تامین شد و مردم نقش بسزایی در انتقال تجهیزات داشتند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

۲ سامانه بارشی از شامگاه ۲۴ بهمن ماه ۹۵ هوای استان فارس را تحت تاثیر قرار داد. این بارش ها که تا ساعت های پایانی روز ۲۸ بهمن ادامه داشت اگر چه خوشحالی مردم این استان را در پی داشت اما در ادامه موجب جاری شدن سیلاب شد و به برخی زیرساخت ها، منازل روستاییان و بافت فرسوده برخی شهرهای فارس به ویژه در شهرستان های جهرم، فسا و داراب زیان رساند.
*ایرنا 
برچسب ها: تیک