کد خبر: ۱۵۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۸۷

آشنايي اينترنتي به آزار و اذيت دختر ۱۳ ساله ختم شد

پسري كه پس از قرار ملاقات با دختري ۱۳ ساله او را آزار و اذيت كرده بود، دستگير شد. در تاريخ ۱۹ بهمن ماه امسال پدري به كلانتري ۱۰۴ عباس‌آباد مراجعه كرد و به ماموران گفت دختر ۱۳ ساله‌اش توسط جواني به نام امير كه هيچ اطلاعاتي از او ندارند، مورد سرقت و آزار و اذيت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پرونده مقدماتي با موضوع آزار و اذيت و به دستور رييس شعبه هشتم دادگاه كيفري يك تهران تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

شاكي پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پليس آگاهي در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: مدتي پيش متوجه شدم دخترم شديدا دچار افسردگي شده است. موضوع را با تحقيق و گفت‌وگو از او پرسيدم ومتاسفانه متوجه شدم كه توسط جواني به ‌نام امير كه هيچ شناختي از او و خانواده‌اش نداريم مورد سرقت و نهايتا آزار و اذيت قرار گرفته است.

دختر شاكي پرونده نيز كه به همراه پدر و مادرش در اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ حاضر شده بود، در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: در فضاي اينستاگرام در حال چرخيدن بودم كه به صورت كاملا اتفاقي، صفحه‌اي متعلق به جواني به‌ نام امير كه تصوير خودش را نيز روي پست خود گذاشته بود، دنبال كردم. چند روز اول ارتباط ما صرفا در حد پيام دادن و فرستادن چند عكس براي يكديگر بود تا اينكه امير از من خواست تا با يكديگر ملاقات كنيم و من هم درخواست او را قبول كرده و با او قرار ملاقات گذاشتم. در ساعت ۲۰:۳۰ روز نهم بهمن ماه در محدوده سيدخندان همديگر را ملاقات كرديم. اما امير در همان جلسه اول من را به مكاني خلوت كشيد و با تهديد من را مورد آزار و اذيت قرار داد. بعد از آن هم گوشي تلفن همراهم را سرقت كرد و از محل متواري شد. در شرايطي كه هيچ گونه اطلاعات دقيقي درباره متهم پرونده وجود نداشت، كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي با انجام اقدامات پليسي موفق به شناسايي امير ۱۹ ساله در منطقه سيدخندان خيابان ابوذر غفاري شدند. با شناسايي تصوير امير از سوي دختر نوجوان، آنان در تاريخ ۲۸ بهمن ماه او را دستگير كرده و گوشي تلفن همراه متعلق به شاكي پرونده نيز از امير كشف شد.

امير. س كه از سال ۱۳۸۵ و پس از متاركه پدر و مادرش به همراه مادرش زندگي مي‌كرد پس از انتقال به اداره شانزدهم صراحتا به سرقت از دختر نوجوان و آزار و اذيت او اعتراف كرد.
*اعتماد
برچسب ها: تیک