کد خبر: ۱۵۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۷۶

فردا آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری۹۶

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فردا آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری ۹۶ است و تا ساعت ۸ صبح امروز ۴۵ درصد از ثبت‌نام کنندگان کارت خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تصریح کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ تمام داوطلبان‌ از روز گذشته سه‌شنبه سوم اسفندماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مجموع تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ کارت صادر شده که تا ۸ صبح امروز ۱۱۷هزار و ۲۸۸ نفر اقدام به در یافت کارت خود کرده‌اند که با این حساب ۴۵ درصد از متقاضیان کارت خود را دریافت کرده‌اند.

توکلی گفت: تمام داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا آخرین مهلت دریافت کارت است، اضافه کرد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ از ساعت ۸ صبح روز جمعه ششم اسفندماه در ۵۴ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.
*فارس
برچسب ها: تیک