کد خبر: ۱۵۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۳۵

حجت الاسلام رئیسی نامزد اصولگرایان می شود؟

نماینده اصولگرای مجلس گفت:اصولگرایان با آقای رئیسی در این زمینه که کاندیدای اصولگرایان باشد، صحبت کرده‌اند ولی وی تاکنون قبول نکرده است. آقای رئیسی دلایل خاص و ملاحظاتی برای نپذیرفتن این پیشنهاد دارد و می‌گوید آستان قدس مشکلات زیادی دارد که باید این مشکلات را رفع کند.
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ محمدجواد ابطحی افزود:تا کنون فشار اصولگراها بر آقای رئیسی موثر واقع نشده و وی قانع نشده است؛ چرا که آقای ریسی تنها کسی است که اصولگرایان در این مرحله در موردش به اجماع رسیده‌اند.

وی در مورد دیگر کاندیدای اصولگرایان و از جمله نامزدهای جبهه یکتا نیز گفت: جبهه یکتا برای خودش کاندید معرفی می‌کند و البته اگر جمنا به کاندیدای اصلح برسد و حتی اگر از پایداری‌ها باشد، ما حمایت می‌کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان این که ما می‌خواهیم اصولگرایان با یک چهره و یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: آقای فتاح، ضرغامی، رستم قاسمی، زاکانی و سعید جلیلی از جمله افرادی بودند که در محافل اصولگرایی به عنوان کاندیدا مطرح شدند ولی اجماعی روی آنها تاکنون نشده است و قطعا اگر آقای رئیسی پیشنهاد اصولگرایان را بپذیرد، اجماع صورت می‌گیرد.
وی در مورد این که رئیسی عضو هیات نظارت بر انتخابات است و در صورتی کاندیداتوری باید استعفا دهد، گفت: وی می‌تواند استعفا دهد و مشکلی ندارد.»
برچسب ها: تیک