کد خبر: ۱۵۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۰۶

خبرهای اولیه از انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای اصلی اصولگرایان

در آخرین روز از مهلتی که چهره های اصولگرا به عنوان «موعد انتخاب» کاندیدای اصلی این جریان تعیین کرده بودند، لحظاتی پیش شماری از خبرنگاران در صفحه توئیتر خود اعلام کردند که در نشست جمعی از نمایندگان طیف اصولگرا ابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای نهایی این جریان برای انتخابات ریاست جمهوری بهار ۹۶ انتخاب شده است
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ابراهیم رئیسی که سالهای طولانی در قوه قضائیه مسئولیت های مختلف اعم از ریاست سازمان بازرسی، دادستانی و سپس معاونت اولی قوه را برعهده داشت بعد از درگذشت آیت الله واعظ طبسی به عنوان تولیت این آستان انتخاب شد.

طبق این گزارش در نشست تازه تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب ، رئیسی  به عنوان کاندیدای اصلی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ انتخاب شد. محمدباقر قالیباف هم نفر دوم، به عنوان کاندیدای علی‌البدل برگزیده شد. هنوز مشخص نیست که تصمیم این تشکل که اغلب چهره های جوان اصولگرایان در آن حضور دارند موردقبول دیگر تشکل های این جریان خواهد بود یانه؟

پیش از این تشکل منسوب به احمدی نژاد حمید بقایی را به عنوان کاندیدای این جریان معرفی کرده بود. موتلفه هم از کاندیداتوری مصطفی میرسلیم خبر داده بود

این دو نفر، از میان ۱۰ کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان اکثریت، توانستند معرفی شوند؛ مهرداد بذرپاش، محمدمهدی زاهدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف، حمیدرضا حاجی بابایی، سیدابراهیم رئیسی، الیاس نادران، شاهین میرمحمدی و سیدمسعود میرکاظمی.
برچسب ها: تیک