کد خبر: ۱۵۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۳

فیلم‌های تلویزیون در ایام شهادت حضرت فاطمه(س)

 فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زخم شانه حوا»، «پاییز»، «چند پاره از داستان اسماعیل»، «داستان پدر»، «گیلاس»، «نجات در کرنتن»، «ریشه‌ها»، «سرخ به رنگ عقیق»، «کی ۲۰»، «یونس»، «خاطرات شمشیر» و...پنج‌شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ اسفندماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زخم شانه حوا»، «پاییز»، «چند پاره از داستان اسماعیل»، «داستان پدر»، «گیلاس»، «نجات در کرنتن»، «ریشه‌ها»، «سرخ به رنگ عقیق»، «کی ۲۰»، «یونس»، «خاطرات شمشیر»، «از جان گذشته»، «حتی اگر شب باشد»، «میسری»، «تلسکوپ»، «سبز به رنگ زمرد»، «نگین» «خرس بزرگ»، «بخشایش»، «گروه ۲۶»، «تاوان»، «نشانه‌ها»، «بامبی ۲»، «دنیای بندانگشتی‌ها»، «به کبودی یاس»، «سوز شمالی»، «امید رهایی»، «راز کریس»، «شهروند مطیع قانون»، «قبیله رنگین‌کمان» و «فرانکی عزیز» پنج‌شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ اسفندماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.
 
فیلم‌های تلویزیون در ایام شهادت بانوی دو عالم

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «زخم شانه حوا» به کارگردانی «حسین قناعت»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «زخم شانه حوا» روایتگر حماسه‌سازی، اسطوره‌پروری و در عین حال زخم‌های پیدا و پنهان مادران سترگ ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس است و نیز می‌کوشد آینه‌ای روشن و شفاف، گرچه کوچک، در برابر روح بزرگ مادرانی باشد، که اگر نبود حماسه‌ی مقاومت و البرز پایداری آنها، اکنون امام میهن در چنگال اهریمنان متجاوز، بدترین روزگار خود را سپری می‌کرد!

در این فیلم تلویزیونی «آهو خردمند»، «حسین عابدینی» و «زهیر یاری» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «پاییز» به کارگردانی «مهدی بوستان‌پرور»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «صمد» جنگل‌بان وظیفه‌شناسی است که در زندگی شخصی خود دچار مشکلاتی می‌شود که او را با فراز و نشیبی همراه می‌کند؛ اما او حاضر نیست وجدان خود را فدای احساسش کند….

در این فیلم تلویزیونی «پژمان بازغی»، «مهران رجبی» و «نازنین کریمی» هنرنمایی کرده‌اند.

 شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «چندپاره از داستان اسماعیل» به کارگردانی «سعید نقدزاده»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ‌‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.در این فیلم با هنرنمایی «پندار اکبری»، «نفیسه روشن» و «نیلوفر هوشمند» خواهیم دید: «اسماعیل» که جوانی روستایی است به همراه پدرش به کشاورزی اشتغال دارد. با آغاز جنگ او بی‌قرار رفتن به جبهه است، اما با توجه به اینکه همسرش باردار بوده و مادرش نیز کسی را جز او ندارد، پدرش از او می‌خواهد جبهه رفتن را فراموش کند و تنها خودِ پدر به جبهه برود. با اصرار «اسماعیل»، در نهایت او به همراه پدر راهی جبهه می‌شود….
فیلم سینمایی «داستان پدر» به کارگردانی «میتسوتوشی تاناکا»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم در مورد «شونسکه» مردی میانسال است که همراه پدر، همسر، دختر و پسرش زندگی می‌کند. «شونسکه» مدیری موفق است اما در زندگی خانوادگی جایگاهی ندارد و به جز پدرش، کسی برای او اهمیتی قائل نیست! پدر «شونسکه» علائم مراحل اولیه زوال عقل را بروز می‌دهد و همین مسأله توجه «شونسکه» را به روابط خانوادگی‌اش جلب می‌کند و برای بهبود رابطه با خانواده‌اش همراه آنها به سفر رفته و سعی می‌کند، خانه کودکی پدرش را پیدا کند….

«کاهو مینامی»، «تاتسویا فوجی» و «رِن اُسوگی» نقش‌آفرینان این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «گیلاس» به کارگردانی «ژانگ جیابی»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.در این فیلم با بازی «پو میائو» خواهیم دید: در یک روستای کوچک در «چین»، «کی وانگ» و همسرش زندگی می‌کنند، «اینگ تاو» همسر «کی وانگ» کمی ناتوانی ذهنی دارد و این امر باعث شده که کمابیش «اینگ تاو» مشکلاتی برای همسرش ایجاد کند، مثلا او دوست دارد بچه‌دار شود؛ بنابراین عکس بچه‌ی روی دیوار را برمی‌دارد و در ده می‌چرخد که عکس را به عنوان بچه‌ی خود نشان دهد، این‌کار او «کی وانگ» را عصبانی می‌کند و کارهایی از این قبیل عصبانیت «کی وانگ» را برمی‌انگیزد، تا اینکه شبی پس از اینکه «کی وانگ» همسر را از خانه بیرون می‌کند…

فیلم سینمایی «نجات در کرنتن» به کارگردانی «آندراس پروچاسکا»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی «کن دوکن»، «ژولیا کوشویتس» و «لئون باومگارتنر» خواهیم دید: دختر بچه‌ای به نام «کاتارینا» بر اثر سقوط در برکه و خفگی، دچار ایست قلبی شده و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود. «مارکوس» جراح قلب که در راه رفتن به مراسم جشن تولد پسرش است، توسط رییس بیمارستان احضار می‌شود، تا یکی از مسئولین وزارت بهداشت تحت نظر او مورد جراحی شود. اما قبل از شروع عمل به «مارکوس» اطلاع داده می‌شود یک مورد اورژانسی پیش آمده و او جراحی اصلی خودش را به تعویق می‌اندازد…

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «ریشه‌ها» به کارگردانی «محمدرضا معینی»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.در این فیلم با نقش‌آفرینی «بهنام قربانی» و «وحید فخر موسوی» خواهید دید: بانوی جوانی به نام «نرگس» فرزند شهید بزرگواری است که در عملیات «کربلای۲»، در جریان ۸ سال دفاع مقدس، به فیض شهادت نائل گردیده و پس از گذشت سال‌ها، در حال ساختن یک فیلم سینمایی است، او هیچ خاطره‌ی مستقیمی از پدر شهیدش ندارد، چرا که در زمان شهادت پدر، تازه به دنیا آمده و سؤالات بدون پاسخی، در ذهنش باقی است که پدر با ورود به فضای ذهنی «نرگس»، ضمن پاسخ به سؤال‌های بی‌جواب مانده، دیدگاه وی را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد….

فیلم تلویزیونی «سرخ به رنگ عقیق» به کارگردانی «روح اله حجازی»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.در این فیلم خواهیم دید: پیرزنی به نام «عقیق» که ۲۰ سال است چشم انتظار پسرش «داوود» است که مفقودالاثر شده است! حالا بعد از ۲۰ سال خبر رسیدن پیکر پسرش را برای او آورده‌اند و او برای دیدار با پسرش به شهر خود و خانه‌ای که تنها دیوارهای آن باقیمانده بازگشته است….

«علی دهکردی»، «رابعه مدنی» و «شیوا ابراهیمی» در این فیلم تلویزیونی هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «کی ۲۰» به کارگردانی «شیماکو ساتو»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می شود.در خلاصه فیلم آمده است: شخصی به‌نام «کی ۲۰» در جامعه «ژاپن» وجود دارد که تمام چیزهای با ارزش طبقه مرفه را به یغما می‌برد و پلیس به‌هیچ عنوان نمی‌تواند او را دستگیر کند! او که در واقع کارآگاه معروف «آلکچی» است؛  یک پاپوشی را برای «راندو»، ستاره سیرک درست می‌کند؛ تا او را به عنوان «کی ۲۰» دستگیر کنند….

«کونه‌شیرو تاکه‌شی»، «ماتسو تاکاکو» و «ناکامورا تورو» بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «یونس» به کارگردانی «داریوش یاری»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۰ به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.در خلاصه داستان فیلم آمده است: «یونس» نوجوانی است که به همراه پدر و مادربزرگش در خانه‌ای کلنگی در حوالی «بهشت زهرا» زندگی می‌کند. پدرش «نصیر» گچ‌کار است و درآمد بالایی ندارد. پدر، دوستی صمیمی به‌نام «هاشم» دارد و به‌واسطه این دوستی فرزندان آنها «یونس» و «محمدرضا» هم با هم رفاقت دیرینه‌ای دارند. در آستانه ماه «محرم» و به دنبال وقوع یک اتفاق ساده دوستی آنها به سردی می‌گراید! از سوی دیگر ماجرایی دیگر نیز سبب وقوع شکاف میان پدر «یونس» و پدر «محمدرضا» می‌شود ماجرایی که برخلاف اتفاق میان «یونس» و «محدرضا» ساده نیست….

در فیلم تلویزیونی «یونس»؛ «مریم بوبانی»، «فرزین صابونی» و «علی سلیمانی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «خاطرات شمشیر» به کارگردانی «پارک هیونگ شیک»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «پونگ چون» و «دئوک گی» و «سول رانگ»، سه شمشیرزن حرفه‌ای هستند که برای نجات جان مردم ستمدیده قصد دارند با نیروهای قصر و عالی‌جناب مبارزه کنند. اما درست در لحظه پیروزی «دئوک گی» خیانت می‌کند و با وعده گرفتن مقام درباری با نیروهای قصر همدست می‌شود! «سول رانگ» که نامزد «دئوک گی» بود، ناخواسته و بخاطر علاقه‌ای که به نامزدش داشت با او همدست می‌شود و «پونگ چون» که با آنها مخالف بود را می‌کشد….

«بانگ هون لی» و «دو یئون جئون» بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «از جان گذشته» به کارگردانی « باربت سچرو در»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.در این فیلم با بازی «برایان کوکس» و «میشل کی‌تون» خواهید دید: فرزند یک پلیس به سرطان خون مبتلا است و تنها علاجش پیوند مغز اسـتخوان است. تنها شخصی که مغز استخوانش از هر نظر با او مطابقت دارد یک قاتل خطرناک است که در زندان به سر می‌برد. پــلیس فرد قاتل را تحویل گرفته و به بیمارستان منتقل می‌کند ولی در حین انجام آزمایشات او می‌گریزد و بیمارستان صحنه تعقیب و گریزی می‌شود که از سوئی همه قصد کشتن قاتل را دارند و پلیس در میان تعهد کار و مسئولیت شغلی گرفتار شده سعی در دستگیری قاتل و زنده نگهداشتن او دارد….

شبکه چهار سیما

فیلم تلویزیونی «حتی اگر شب باشد» به کارگردانی «منیر قیدی»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.در خلاصه داستان فیلم آمده است: خانم معلمی پس از سال‌ها تدریس و زندگی متوجه می‌شود زندگی جلوه تلخ هم دارد، به او خبر می‌دهند که به سرطان مبتلا است و این بیماری در حال پیشرفت است. این خانم معلم بین تسلیم و مقاومت در برابر بیماری مردد است! اما او تصمیم می‌گیرد که باقیمانده زندگی خود را به بهترین شکل بگذراند….در فیلم سینمایی «حتی اگر شب باشد»؛ «غزل شاکری»، «مهدی احمدی» و «نازنین فراهانی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «میسری» به کارگردانی «راب راینر»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی «جیمز کان» و «کتی بیتس» آمده است: «پل» نویسنده رمان «میسری» در راه سفر در اثر تصادف زخمی می‌شود و خانمی او را نجات داده و به خانه خودش می‌آورد تا از او پرستاری کند. این زن از علاقمندان این نویسنده است اما دچار مشکل روحی روانی است و از «پل» می‌خواهد که داستان رمانش را تغییر دهد و همان‌طور که او می‌خواهد داستان را بنویسد. «پل» تلاش می‌کند به‌ هر نحوی شده از خانه و از دست این زن فرار کند….

شبکه پنج سیما

فیلم تلویزیونی «تلسکوپ» به کارگردانی «جواد مزدآبادی»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۹ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.در خلاصه این فیلم آمده است: «سهراب» جوان معتادی است که به واسطه اوضاع نامساعدش همه چیز از جمله خانواده‌اش را از دست داده است. روزی دخترش «هستی» برای دیدن او می‌رود و از آروزیش برای رصد پدیده‌ای در آسمان سخن می‌گوید. «سهراب» تمام تلاشش را برای خریدن تلسکوپ می‌کند ولی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد….«رضا ناجی»، «رامین راستاد»، «مختار ساعتی» و «افشین سنگ‌چاپ» در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «سبز به رنگ زمرد» به کارگردانی «سید روح اله حجازی»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.در خلاصه این فیلم آمده است: جنگ چند سالی است که به پایان رسیده است. مادر پیری در خانه‌اش بالای تپه مشرف به روستا و در کوران زمستان سوزناک در انتظار بازگشت فرزند مفقودالاثرش است. اتاق، وسایل و حتی مغازه پسرش را در روستا نگه داشته به‌امید آن‌روز که پسرش بازگردد! او به همین نیت چندین سال است که روضه‌ای برپا می‌کند و نذر می‌کند تا فرزندش به آغوشش برگردد. اما بارش برف زیاد و بسته شدن جاده مانع از ادای نذرش می‌شود. او نگران ادای دینش است که از سوی مداح در راه‌مانده کسی خودش را به مجلس روضه پیرزن می‌رساند اما…. «رابعه مدنی»، «رحمان باقریان»، «علیرضا جعفری» و «مروارید کاشیان» بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «نگین» به کارگردانی «احمد معظمی»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۲۰٫۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.در خلاصه این فیلم خواهیم دید: «نگین» دختر جوانی که مشکل مالی دارد. او تصمیم می‌گیرد به هر طریقی شده پول به دست بیاورد! در یک شرط‌بندی بین او و دو دوست خلافکارش (مهناز و محبوبه) شکل می‌گیرد او چادر به‌سر کرده و به داخل یک خیریه می‌رود تا بتواند از آنها پول به دست بیاورد….

«امیر محمد زند»، «حدیث امیر امینی»، «بهار کاتوزی»، «جمال اجلالی» و «ساغر عزیزی» در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.
 
فیلم سینمایی «خرس بزرگ» به کارگردانی «اسبن تافت جاکوبسن»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می شود.

در این فیلم با بازی «مارکوس رایگارد» و «آلبرت بلیچ فلت» خواهیم دید: «یوناتان» و «سوفیا» خواهر و برادری هستند که برای دیدن پدربزرگشان به روستایی که در کنار جنگل بزرگی واقع شده می‌روند. «سوفیا» ناپدید می‌شود! «یوناتان» برای پیدا کردنش به جنگل می‌رود و متوجه می‌شود که…

فیلم سینمایی «بخشایش» به کارگردانی «ماتیاس گلسنر»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی «برگیت مینیچ مایر»، «جورگن وگل» و «هنری استنج» خواهیم دید: «نیلز گالمان» به همراه همسرش «ماریا» و پسرش به یکی از شهرها در شمالی‌ترین نقطه جهان در «نروژ» به نام «هامرفست» نقل مکان می‌کند. در اینجا «ماریا» یک شب از سر کارش که نگهداری بیماران است به خانه بازمی‌گردد و با چیزی که متوجه نمی‌شود چیست، با اتومبیل‌اش برخورد می‌کند اما برای اینکه متوجه شود چه کسی یا چه چیزی را زیر کرده از ماشین پیاده نمی‌شود و به خانه می‌رود! در خانه با ترس و نگرانی موضوع را با «نیلز» مطرح می‌کند. «نیلز» به محل تصادف می‌رود اما چیزی در آنجا نمی‌یابد. فردا در اخبار روزنامه‌ها می‌خوانند که شب پیش دختری مدرسه‌ای در حالی که داشته از منزل اقوامش به سمت خانه می‌رفته طی یک تصادف کشته شده است. اکنون واضح است که «ماریا» آن دختر را زیر کرده است….

فیلم سینمایی «گروه ۲۶» به کارگردانی «نیراج پاندی»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان با نقش‌آفرینی «آکشای کومار»، «کاجال آگاروال» و «منوج باجپایی» آمده است: جی و شارما به همراه تعدادی از دوستانشان در نیروی پلیس، خود را با عنوان مامورین سازمان اطلاعات هند معرفی می‌کنند و از همین راه دزدی‌ها و کلاهبرداری‌های کلانی انجام می‌دهند. آنها از افراد سرشناس دولت و یا تجار معروف شهر که هر کدام به نوعی با فساد مالی در ارتباط هستند دزدی می‌کنند.  افراد دولتی هم که نمی‌خواهند راز فساد مالی آنها فاش شود از این دزدی‌ها شکایتی نمی‌کنند تا اینکه یکی از مامورین بسیار حرفه‌ای سازمان اطلاعات «هند» به نام «واسم» تصمیم می‌گیرد آنها را دستگیر کند….

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «تاوان» به کارگردانی «کاظم معصومی»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۲۳ از شبکـه شما پخش خواهد شد.در این فیلم با بازی «سعید نیک‌پور» و «پوریا پورسرخ» خواهیم دید: «هادی رادمنش» که در گذشته نه‌چندان دور اشتباهاتی را انجام داده و اکنون با گذشت سال‌ها برای خود موقعیت مناسب اجتماعی پیدا کرده؛ ولی در ادامه با افرادی مواجه می‌شود که از گذشته وی اطلاع دارند و قصد باج‌گیری از وی را دارند که این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای خود و خانواده‌اش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «نشانه‌ها» به کارگردانی «یاسر طالبی»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان «نشانه‌ها» آمده است: «حداد» آیت جنگلبان منطقه «بنافت ساری» با اتفاقاتی نامتعارف روبرو می‌شود؛ دخترش «عشا» که دانشجوی جنگل‌شناسی است رابطه‌ای معنوی با درختان دارد و سرگرد «یونس» مروارید در پی گشودن پرونده‌های مجهول قاچاق چوب است! آنها کم‌کم متوجه حضور نادیدنی‌ها در جنگل می‌شوند؛ روح جنگل آزرده شده است….

در فیلم تلویزیونی «نشانه‌ها»؛ «حسن رستمانی»، «داریوش شافی»، «مهدی خلیلی» و «فاطمه واحدی» بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «بامبی ۲» به کارگردانی «برایان پیمنتال»، پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۲۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.در این انیمیشن خواهیم دید: بعد از کشته شدن مادر «بامبی» توسط یک شکارچی، پدرش راهی جز نگهداری و تربیت پسر جوان و کنجکاوش ندارد با اینکه فرمانده‌ی جنگل است. «بامبی» نیز در جنگل با دوستان و دشمنان زیادی روبرو می‌شود و می‌خواهد مایه‌ی افتخار پدر باشد تا اینکه …

انیمیشن سینمایی «دنیای بندانگشتی‌ها» به کارگردانی «هیروماسا یونه‌بایاشی»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۲۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.در این انیمیشن خواهیم دید: نوجوانی به نام «شو» که از بیماری قلبی رنج می‌برد و قرار است به‌زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد، برای استراحت و تقویت جسم و روحش به خانه ییلاقی‌ خانوادگی‌شان آورده می‌شود.او در همان اولین لحظه‌های ورودش، یک لحظه با یک آدم‌کوچولو که دختر ۱۴ ساله‌ای به نام «آریتی» است برخورد می‌کند؛ اما انسان‌ها نباید آدم‌کوچولوها را ببینند و هرگونه ارتباط باعث می‌شود که کوچولوها برای امنیت خود و خانواده‌شان کوچ کنند….

شبکه افق

فیلم سینمایی «به کبودی یاس» به کارگردانی «جواد اردکانی»، جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.در این فیلم خواهیم دید: سردار «عبدالحسین برونسی» از سرداران جبهه به شهر محل اقامتش «مشهد مقدس» به مرخصی می‌آید. او قصد دارد علاوه بر دیدار از خانواده، هم‌رزمانش را هم ببینند. دو عملیات «بدر» و «خیبر» را در پیش‌رو دارند و او طرح خود را با هم‌رزمان در میان می‌گذارد و داوطلبان را آماده می‌کند. از آنجایی که پیش از سپاهی شدنش به شغل بنایی می‌پرداخته، در همان چند روز اقامت به مرمت خانه‌های هم‌رزمان می‌پردازد. به موازات حضور سردار «برونسی» شهید، پدر شهید «اسحاق» هم از زندان مرخص می‌شود و به خانه می‌آید. خانواده به او اطلاع نمی‌دهند که «اسحاق» شهید شده است! او بعد از پیگیری می‌فهمد که جوانان تحت تأثیر «برونسی» قرار گرفته و به جبهه می‌روند و کسانی چون «اسحاق» هم شهید می‌شوند. بنابراین با چاقوی با سم آب داده شده، به تعقیب او می‌پردازد….«محمد تقی‌نژاد»، «علی بکانیان»، «حسین چودن» و «سعید ولی‌زاده» در فیلم «به کبودی یاس» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سوز شمالی»، «امید رهایی» و «راز کریس» پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۱، ۱۷:۱۵، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «شهروند مطیع قانون»، «قبیله رنگین‌کمان» و «فرانکی عزیز» جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۱، ۱۵:۳۰ و ۲۱  از شبکه نمایش پخش می‌شود.